2013. június 9., vasárnap

II.kötet - 10.fejezet - Because i made a mistake



Sziasztok!:D 
Mivel a blog ma 1 éves+ 6napos, készültem egy kis meglepetéssel. Egy tripla hosszú fejezet következik, egy kis csavarral. Várom a véleményeket!
u.i.: Azért, annyi ne öljetek majd meg :)


Louis Tomlinson
Mondanom sem kell, az éjszaka folyamán egy percet sem aludtam. Na jó, igazából úgy volt, hogy Zayn, Liam és én őrködtünk, s felváltva aludtunk. Míg én azt lestem, hogy az ajtó mikor nyitódik, s lép be rajta Harry, addig Liam Niall ajtajánál figyelt, hogy ő esetleg megpróbálkozik-e valami „merénylettel”. Zayn addig aludt, s kissé kelletlenül kelt föl, mikor lejárt a mi „műszakunk”, de azért gyorsan összeszedte magát, mert tudtunk nagyon jól, hogy úgymond nemes cél érdekében tesszük mindezt.
Valamikor éjjel kettő felé zörgést, s kisebb szitkozódást hallottunk, mire mindnyájan fölriadtunk, s a hang irányába szegeztük tekintetünk. A bejáraton Styles lépett be. De nem részegen, s nem alkoholtól bűzlően, egyszerűen csak kelletlenül, s nem törődve. Pontosan úgy, ahogy mondtam. Magányosan és szenvedve. Éppen csak az alkohol hiányzott a sorból. Nem akartam odamenni hozzá, s neki esni, hogy „Van fogalmad arról, mit csináltál?”, s hasonlókat hozzávágni, mert tudom, hogy süket fülekre találnék. Ilyenkor ez egyáltalán nem érdekli, sőt azzal is tisztában vagyok, hogy nem volt magánál, mikor elkövette azokat a dolgokat. Egyszerűen csak odasétáltam hozzá, s a két fiú segítségével föltámogattuk a lépcsőn, s bekísértem a szobájába. Hanyagul ült le ágyára, s az ablakon beszűrődő fény miatt megláttam arcát, s kisírt szemeit. Csak leültem mellé, s szavak nélkül is jól tudtam, mit kell tennem. Megöleltem őt, majd hallottam, ahogy sírni kezd újból, s hüppög, később pedig magát kezdi szidni.
-Jól vagy most már? – kérdezek rá, úgy egy óra múlva, s egy bizonytalan bólintás után végül megszólal.
-Megbocsájtanak valaha?
-Nem tudom Harry. Nem tudom… - rázom meg a fejemet, mert nem akartam sem azt mondani, hogy igen, mert ebben én is bizonytalan vagyok, s hazudni pedig nem akartam Neki. Sem pedig nemleges választ adni, mert akkor minden kezdődik előlről.
-Hagyj magamra, kérlek. – szólít meg lassan, majd lefekszik a szépen bevetett ágyra, s az oldalára fordul, én pedig kilépek a helység ajtaján, s bezárom magam után azt. Nem sértődök meg azon, hogy elküld, sem pedig hogy köszönet nélkül marad magára, mert tudom, hogy sokat jelentett számára hogy valaki ott volt mellette. Hogy tudnék ezek után bármiféle bulira gondolni? Úgy érzem, Hazza most lép be abba a stádiumba, mikor mindent leszar, s elhanyagol. Mármint, ez nem így lesz, mert nem lehet így, de tényleg komoly, ahogy összeverekedett Niallel, s ahogy Brookeval viselkedett. Túl sokáig húzzuk ezt az egészet, de nem tehetjük máshogy, s nem is folyásolhatjuk be ezt az egészet. Ami történt megtörtént, s már csak a remény maradt, hogy este (mert már fél három, s este lenne a buli) talán megbeszélik a dolgokat. A reggeltől is félek, nehogy megint Horannak essen, csak úgy…

Cher Brooks
Nem jött álom a szememre. Jobbnak láttam kikászálódni a takaróból, s mert már amúgy is melegem volt, inkább kisétáltam a nappaliba, s az ablakban ülve figyeltem a sötét égboltot. Annak ellenére, hogy az este történt egy felejthetetlen dolog, én akkor is rájöttem, hogy Szeretem. S úgy érzem talán meg tudnék neki bocsájtani. Bár végig kísérné az életemet, hogy a fiú, akiben bíztam, s szerettem, megcsalt, ráadásul minden előjel nélkül. Az alkalom előtti hetet figyelmen kívül hagyva, persze.
Egyébként csak remélni tudom, hogy már hazaért, vagy Louisék megtalálták valahol.
Niall állapota is érdekel. Talán ő sem tud aludni. Talán ő is az ablakban ül. Talán ő is a mára gondol.
Hirtelen lépéseket hallottam magam mögül, s tudtam vége a magánynak. Eleanor ült föl mellém halkan, s álmos fejet vágva ő is föltekintett az égre.
-Te sem tudsz aludni? – szólaltam meg, ezzel megtörve a csendet. Kérdésemre a lány ijedt arcot vágott, majd szólásra nyitotta a száját. Hangok helyett csak némaság jött ki a torkán, ezért inkább lesütötte a szemét, s megrázta a fejét.
-Mi bánt? – ültem közelebb hozzá, s kisöpörtem a szemébe lógó, a sötétben feketének tűnő hajtincseit, s észrevettem fátyolos tekintetét.
-Félek, Brooke. Ki lehetett ez az őrült? Lehet, hogy épp itt van valahol az utcában. – szipogott halkan, majd megölelt. Igazából kicsit én is tartottam a ténytől, miszerint egy rabló, bűnöző, gyilkos, vagy csak egy őrölt itt rohangál London utcáin, s bármikor úgy dönthet, hogy betör, mondjuk ide, s kedvére… szóval… tehát mondjuk, kárt tesz valamibe, esetleg valakiben, na.
Na meg a mondandója után, egyre jobban rettegtem én is, s már visszaaludni sem volt igazán kedvem. Vajon miért… Eszembe jutott az álom, s kezdett számomra egyre valóságossá válni, s félelmetessé.
-Tudom, mire gondolsz. – törte meg az ismét beálló csöndet Eleanor, majd rám pillantott.
-Szerinted rosszul döntöttem, hogy mindent csak úgy rázúdítottam Harryre? – húzódtam el, hogy jobban lássam, s lesütöttem szemim, fejemet pedig a térdemre hajtottam. Nincs jó kedvem, egyáltalán. A szívem zakatol, érzem, mintha valaki mellettem lenne. Mintha valaki rám gondolna.
-Tudnia kellett az igazságot. Még mindig jobb ez így, mintha Nialltől tudta volna meg. – közölte a lány, majd átfutott egy kérdés a gondolataimon. Miért? Miért lett volna jobb, ha tőle tudja meg először? Akkor talán többet egyikünkhöz sem szólna, vagy… nem is tudom. ez rossz gondolat volt. Már gondolkodni sem tudok. Teljesen erőtlennek érzem magamat, s bizonytalannak. Bár mégis, mintha levettek volna rólam valamiféle súlyt. Talán megkönnyebbültem, hogy közöltem Harryvel a dolgot. így sincs rá biztosíték, hogy valaha hozzánk szól. De ha Louis még nem fújta le az esti bulit, akkor elmondom Neki, hogy… Szeretem, és beszéljük meg újra. Lehet, hogy a helyszín nem éppen erre megfelelő, de még mielőtt a kezébe vesz valami alkoholtartalmú bármit, azonnal megkeresem. Mert ez így érzem, s ha indokot akar rá, hát megkapja. Mindenki. Tényleg. Most nem fog elbizonytalanítani semmi, mert tényleg így gondolom. Niallek igaza volt, ismét. Szeretem, csak nem bízok benne. Pontosan így van ez még most is, de nem tudok mit kezdeni azzal, hogy állandóan a fejemen járkál, úgy érzem, meghalok, hogy nem tudom, mit csinál.

Az éjjel egy részét azzal töltöttük, hogy Eleanor kifejtette, hogy még ha a srácok este megtartják valami klubban a bulit, akkor sem kellene elmennem, mert úgy érzi, hogy történni fog valami. Rosszat érez, rossz előérzete van, rossz ómen, s még sok hasonló, ami elhagyta a száját, több órán keresztül. Én mindezt végighallgattam, de mondtam, hogy mindenféleképpen el kell mennünk. Bár azt a nyomós okot, még nem mondtam el neki, hogy miért is. A rossz ómenekről viszont annyit, hogy nekem is van valami baljós előérzetem a mai nappal kapcsolatban, de ha ezt elárulom a lánynak, akkor valószínűleg nem aludt volna el, s ki sem lépne többet a házból.
Való igaz, Eleanor elaludt, s álomra hajtotta a fejét a nappali ablakában. Kivittem rá a takaróját, s elgondolkoztam azon, hogy hogy a fenébe képes elaludni azon a fél emberhossznyi helyen. Másrészt, nem tudom miért, de én nem mernék aludni abban az ablakban. Kiskorom óta félek a sötétben, úgyhogy nem kísérelném meg az ő tettét. Nem hagytam volna egyedül, ezért én is kihoztam a párnám, s takarómat a hálószobából, s kanapén találtam meg a helyemet. Fél órát töltöttem a bejárati ajtó bámulásával. Igen, a barátnőm félelme rám ragadt, s a gyilkosos rémképek nem hagytak nyugalmat. Mindegy. Azért egész rövid időn belül, bárányokat számolgatva sikerült elaludnom.

Aznap reggel meglepően kipihenten ébredtem. Az ablakokon beszűrődő fény égette a szememet, s sajnáltam az ablakban fekvő lányt. Mindezek a szép dolgok után rájöttem, hogy mi történt tegnap, s a jókedvemnek lőttek, de eszembe jutott, hogy a mai alkalommal mire készülök, úgyhogy részben boldogan, részben pedig szomorúan lerántottam magamról a sötétkék takarót, s fölültem a fekvőhelyemen. Nyújtózkodtam egyet, aztán a fürdőszoba felé indultam. A tükörbe nézve elszörnyedtem, úgyhogy gyorsan megmosakodtam, fogat mostam, megfésülködtem, s a szobába átsétálva a gardróbból valami ruha után kezdtem kutatni. A kinti, lassan nyárias, de még mindig néha hűvös idő miatt, egyfekete cicanadrág, egy fehér, mintás, s vállán szegecses póló, s türkiz Vanscipő mellett voksoltam. Miután felöltöztem, ki mentem megnézni, hogy El felébredt-e már.
Mikorra kiértem, barátnőm még az igazak álmát aluszta, így, tíz óra körül. Gondoltam készíteni kellene valami reggelit, mert már én is elég éhes vagyok, s Eleanor is az lesz, mire fölébred. „A virsli megteszi” gondolattal nyitottam ki halkan a hűtőt, s kotorászni kezdtem benne. Ekkor egy hatalmas zörgést hallottam, s először azt hitem, én ejtettem ki valamit, de miután bezártam az említett tárgyat, körbenéztem, s a földön fekvő El felé irányult a tekintetem. Káromkodott egy sort, s nem bírtam tovább, elnevettem magamat, majd odasétáltam hozzá.
-Á! Jó reggelt Brooke! Kicsit… szűkös volt a reggel. – állt föl a padlóról, majd öltözékemen akadt meg a szeme.
-Hová készülsz?
-Hazakísérlek. Utána pedig bevásárolok, mert nincs itthon semmi kaja. – közöltem vele, mire elgondolkozott.
-Lássuk csak… a Direction házban biztos a felfordulás, az albérletem kulcsa nincs nálam, szóval megyek Louishoz. –kezdett el turkálni a táskájában, s kiemelt egy kisebb kulcscsomót, majd böngészni kezdte, végül visszapakolta a helyére, s a tegnapi ruhája után kutatott.
-Umm… Brooke, kaphatnék valami tiszta ruhát? Este visszahozom. – tárta szét karjait, s segélykérőn nézett rám. Bólintottam, majd mondtam, hogy kövessen, s a szobámba érve kerestem neki is valami ruhát. Egy barna cicanadrág, fehér lenge ing, barna saru, s egy pár fekete fülbevaló teljesen elnyerte a tetszését, így ezt választotta.
Amíg ő készülődött, addig én végeztem a virslikkel, s bevárva őt, fél óra alatt megreggeliztünk.

Úgy dél körül, már a bevásárlóközpont sorait jártam, s Eleanor lelkére kötöttem, hogy amint megtud valamit, hívjon. Persze ez nem csak az estével kapcsolatban van így, hanem úgy általában. Ha elmarad a buli, este Bridgit átjön, én pedig sírok, amiért nem tudok beszélni Harryvel. Viszont a lánnyal, akkor is lesz bepótolni valónk.
A kosárba bedobáltam mindenféle felvágottat, köztük szalámit, sonkát és sajtot. Zöldséget, mint például paradicsom. Ezeken kívül joghurtot, müzlit, üdítőket, ásványvizet, nasit, fűszereket, tésztát, valamint beszereztem egy szakácskönyvet is. Nem akarok állandóan étterembe járkálni, vagy rendelni. Egyszerűbb lesz meg tanulni főzni. A kasszához érve fizettem, s a két szatyrot, amit telepakoltam, a kezembe vettem, a boltból kiérve eszembe jutott az is, hogy hogyan akarom ezt a sok cuccot hazavinni. Elhatároztam, hogy a főzés mellett jogosítványt is szerezni fogok. Addig is tökéletes a taxi, amelyet lekapva, már be is ültem, s kértem, hogy vigyen el a legközelebbi Mc’donaldsba. A gyorskasszánál megálltunk a kocsival, s miután csöngettem, egy fiatal lány megjelent az ablakban, s rendeltem tőle két sajtburgert kis sült krumplival. Pár pillanat elteltével a kívánságomat megkaptam, s a kocsi elindult az általam megadott címre, s tíz perc alatt már haza is értünk.
A konyhában a szatyrokat pakolászva ismét a gondolataimba férkőzött Harry és Niall. Ismét szövődtek a fejemben a kételyek, s a gondolatsorozatok tömege. Vajon Niall rendbejött? Harry már hazaért? Remélem egyikkőjüknek sem esett komolyabb baja. Persze, egy lelki sérülés még attól a pár ütéstől is komolyabb… Na igen. Most is csak a magamra gondolok. Egy másik gondolatmenet abból állt, hogy ha Harrynek elmondom, hogy szeretem, akkor Niall… azt hiszem még ettől is jobban, hát… úgymond megutál. Hiszen pont ő mondta, hogy szeret, nem? Ahj. Aljas és önző vagyok. Na, nem mintha számítana, hogy mindketten One Direction tagok, akkor is elmondom egy harmadik gondolat-foszlányomat. Vicces, hogy több millió rajongójuk van, akik mit meg nem adnának csak azért, hogy eljuthassanak egy koncertjükre, találkozhassanak velük, megkaphassák egy cd-jüket, kaphassanak egy aláírást, vagy, hogy visszakövessék őt Twitteren, erre Nekem megadatik mindez, s én mégis elszúrom. Harry szeretet, s most Niall is. Persze, lenne, aki ezt úgy fogná fel, hogy „Ugyan! Híresek! Akkor meg? Simán választhatnál!” Igen, van, aki a pénzt látja bennük, nem azt, hogy valójában kik is ők. És itt az a baj, hogy belehalnék, de szó szerint, ha nem láthatnám többet őket. Egyébként, most így, hogy lejátszódott ez a négy hónap, s majd’ egy év, hogy találkoztam Mexikóban a sráccal, aki megváltoztatott körülöttem mindent, most már teljesen másképp látom a dolgokat. Hiba volt New Yorkban otthagyni Őt éjjel, s felszállni a gépre. Hiba volt, hogy nem maradtam ott, s nem beszéltük meg a dolgokat, mint két normális, felnőtt ember. Hiba volt Niallbe beleszeretnem. Hiba volt csalódást okozni, s már rögtön az elején otthagyni minden olyan tényezőt, ami rossz irányba viheti a kapcsolatunkat. Hibáztam. Egy hatalmasat. Még, hogy Harry a hibás, amiért megcsalt Taylorral! Egy fenét! Én vagyok a hibás, amiért nem figyeltem oda rá, s hagytam, hogy megtörténjen. Hihetetlen és lehetetlen ez az egész, így egyszerre. Azt hiszem, valami ilyesmire mondják, hogy „Túl szép ahhoz, hogy igaz legyen.” Na persze! Azt arra mondják, amikor valami tényleg szép. Mondjuk… mikor megcsókolja egymást egy pár. Vagy amikor a mennyekbe repítik egymást különböző gyönyöröknek köszönhetően. De ez… erre egyáltalán nem mondhatnám, hogy szép. Nevetségesen viselkedtem. Most már én is belátom. Csak ne okolná mindenért magát Harry.

Így, a gondolatim közepette lett feltöltve a hűtő, a szekrény, s a pult is. A telefonom hangos zenélésére kicsit megijedtem, s össze-vissza rohangáltam, mire megtaláltam. A kijelzőn Eleanor neve virított, s én csak remélni tudtam, hogy nem azért hív, mert Louis mégsem csinál semmiféle bulit. A lány, azonnal In medias res (avagy a dolgok közepébe vágva) beszélt, s én boldog voltam.
-Tehát Louis összekaparta nehezen Harryt, Niallt pedig meggyőzték, és végül közösen kitalálták hol legyen az iszákolás. Minket is meghívtak, sőt ha gondolod, hozd Thomast (Bridgit) is. Na, szóval mikorra menjek hozzád?
Őszinte leszek. Én leragadtam az első mondatnál.
-Mi az, hogy összekaparta nehezen Harryt? Mi történt?
-Cher, szerintem ezt ne most beszéljük meg… -közölte, majd egy másik témára váltott. Mi van? Valami történt Harryvel, amit nem akar elmondani.
-Mond el.- utasítottam, mire egy sóhajtás hagyta el a száját, majd mesélni kezdett, s én szótlanul hallgattam.
-Jó. Szóval, Harry nagyon összezuhant, s nem akart senkivel beszélni. Ennyi. – Ennyi? Azért ez elég komoly. Azért érdekelt Horan állapota is, ezért rákérdeztem, s a felelet egy „Majd kiderül” lett. Végülis megbeszéltük, hogy hétre jöjjön át, s készülődjünk itt. Louis küld értünk egy kocsit, s a bejáratnál találkozunk mindannyian.

Végülis mire a lány átjött, addigra én Thomassal lerendeztem egy félórás telefonbeszélgetést, persze kihangosítva, mert tudtam, hogy nem öt perc lesz, így mindent elmeséltem neki, ami történt, egészen Horan nyakláncától. Tehát én és a kihangosított Bridgit ültünk a hálóban, s közben kerestem az estére valami ruhát. Mindkét hölgyemény szerint tök jó cuccaim vannak, de szerintem ez nem így van. Máskülönben miért nem tudok egyből kiválasztani valamit? Lényegtelen. Fél óra alatt egyébként sikeresen találtam egy egyszerű, fekete combig érő egyrészes ruhát. Hozzá a tegnapi feketeplatform magas sarkút, s különböző arany karpereceket, valamint egy pár gyémántfülbevalót találtam. Csak úgy mellékesen említem, Bridgit nem jön, úgyhogy ismét ketten leszünk, lányok Ellel. Addig is én letusoltam, s megszárítkoztam, valamint felöltöztem, s a végére a hajam, valamint a smink maradt, amely elkészítésével megvártam Eleanort.
Pont, ahogy gondoltam. A lány már teljesen készen érkezett, így nekem a szemem kifestése, s hajam beszárítása, valamint lazán begöndörítése után átmentünk a nappaliba, s a tévét bekapcsoltuk, s a zene csatornára állítottuk, hogy szóljon valami halk háttérzaj.
-Tervezel estére valami érdekeset?- kérdezi a mellettem ülő lány, s hangosabbra veszi a készüléket, mert épp az egyik kedvenc dala következett a toplistán. Szóval Chris Brown üvöltött a házban, s Eleanor táncolása pedig felejthetetlen élmény lett számomra.  
-Mikor jön a kocsi? – kérdezem üvöltve, mire csak a kezével mutat egy tízes számot, amiből leszűröm, hogy tíz perc.

A kocsiban ülve már éreztem, hogy ez nem lesz egy könnyű menet. Minél jobban közeledtünk a szórakozóhelyhez, amelynek a nevét nem tudom, bár engem nem is érdekel igazán, annál jobban éreztem, hogy Eleanornak valóban igaza volt éjjel. Jaj. Csak azt ne. Nem kell még egy rossz ómen az eddigiek mellé.
-Ha igazad lesz, én megyek ásni a síromat, téged pedig kinevezlek jósnak. – közlöm vele a tényt, mire elneveti magát, s átfut az agyán a gondolat, ami engem is kacagásra késtet, majd ismét megváltozott a hangulatom. A jármű lassult alattunk, s végül meg is állt. Mikor megláttam az üvegen keresztül Harryt, a szívem őrülten kalimpálni kezdett, s azt hittem menten kiszakad a mellkasom. A tömegben megtaláltam Niall személyét is, aki mint mindig, jelen alkalommal is tökéltesen festett. Horan és Harry fehér pólót, Zayn sötétet, Liam kockásat, Louis pedig kéket, egy fekete smileyval a közepén. A kocsi ajtaját kinyitotta előttünk a sofőr, de én El-t küldtem előre, s csak utána szálltam ki én is. Ő azonnal barátjához sietett, s csókkal köszöntötték egymást, mire a társaság följajdult, de ők ügyet sem vetve ránk, tovább folytatták befejezendő időtöltésüket. Kezdtem, már most kissé kínosan érezni magamat. a tekintetem többször is összetalálkozott Hazzáéval, s ekkor hirtelen lesütöttem a szemet, majd Zayn tapsolása kizökkentett mindenkit.
-Ideje lenne bemenni.
Tekintetemmel folyamatosan figyeltem Styles minden mozdulatát, s úgy tíz perc elteltével kikérte az első alkoholtartalmú italát. Gondolkozni sem volt időm, azonnal fölpattantam a piros, műbőr fotelból, s utána siettem.
-Harry, beszélhetünk?
-Persze. – vette kezébe a kék italt, s meghúzta. Hát, ennyit erről. Bár, egy ital még nem a világ.
-Tudod, gondolkodtam az este után. – már őrülten boldog voltam, s nem csak azért, mert beszélhetek vele, vagy, mert a közelében lehetek. Egyszerűen ilyen hatással van rám. De ez nem ilyen egyszerű. Még csak most szálltunk föl a vasútra. Most jön a lejtő…
-És? – őrülten szexi.
-És azt hiszem, szeretlek. –mondtam ki végül, s mintha megkönnyebbültem volna. Ez ekkora teher lenne? Soha! Egy pillanatig azt hittem félrenyelt, vagy rosszul van, mert nem szólalt meg. Aztán rájöttem…
-Komolyan mondod?
-Komolyan. – bólintok, s lassan folytatom. –Viszont még mindig haragszom, de tudom, hogy én voltam a hibás.
-Mi? Miért? – értetlenkedik tovább, s beletúr a tökéletesen belőtt hajába.
-Mert én hibáztam. Elhanyagoltalak, s nem figyeltem oda rád, aztán… - hadartam, de képtelen voltam befejezni. Hüvelykujját ajkaira helyezte, majd befejezte helyettem a gondolatomat.
-Aztán rájöttél, hogy ez hülyeség. Mindketten hibáztunk. –húzott közelebb magához, s elhúzta ujját a számról. Azt hiszem, ez a lejtős rész. Amikor meghalok. Felhőtlenül boldognak éreztem magamat.
-M-megcsókolhatlak? – kérdezi bátortalanul, s kezét fölvezeti a testemen az arcomig, majd azon megállapodik.
-Hiszen, épp most mondtam, hogy Szeretlek. – miután kimondtam, a távolság minimálisra csökkent közöttünk, végül teljesen lecsökkent, s ajkaink egy csókban forrtak össze. Kemény, négy hónap után, ismét érezni a csókját, s annak ízét, leírhatatlan. Nincs rá megfelelő szó, ami azt leírhatná. Puha ajkai lassan csókolták enyémeket, s közben nyelveink egymásba gabalyodva ölelkeztek. Kezeimet fölvezettem a hajába, s ő derekamnál fogva magához vont. Szapora légvétellel váltunk el egymástól, s én teljesen elvörösödve sütöttem le szemeimet, majd fejemet is leeresztettem. Még ha nem néztem rá, akkor is tudtam, hogy mosolyog. Nekem is fülig ért a szám.
-Ha tudnád, mióta vágytam erre. – emelte föl az államnál a fejemet, mire elmosolyodtam, s valami kényszerített arra, hogy oldalra nézzek. Bár ne tettem volna. Egy feltűnően szőke lány állt a sarokban, sőt körülvette két izomagy. A tekintetével felfalt, s mikor összetalálkozott a tekintetem a „testőreivel” (mert tényleg úgy néztek ki), azonnal elindultak egy hátsó kijárat felé. Úgy éreztem utánuk kell mennem. De mégsem hagyhatom itt Harryt. Akkor majd velem jön. Hirtelen megfogtam a kezét, s magam után húztam. Gondolom azt hitte, hogy táncolni akarok, ezért megállt a tömegben, de én csak siettem tovább.
-Hé, állj meg. – nevetett rajtam, majd megfogta kezemet, s megálltunk. Hogy mennyire hiányzott a nevetése.
Ekkor megláttam Őket, s a szőke lányt felismertem. Harrynek sietve mondtam, hogy várjon meg odabent, amibe nehezen belegyezett, s én kirohantam halkan. Amit láttam, az sokkoló volt. A lány száját ragasztóval körbetekerték, majd erősen kiszívták a nyakát, amitől hangosan felnyögött, s sírni kezdett. A következő pillanatban már én sem tudom mi történt. Mintha megütött volna valaki.

11 megjegyzés:

  1. Drága Cher!
    Igazad van, megöllek! Hogy hagyhattad abba itt, amikor már épp beindultak a dolgok?! Lehetetlen nőszemély vagy <3 Az elején nagyon megörültem, hogy meglett Harry és, hogy nem volt részeg és nem feküdt le senkivel, akinek végül a nevére sem emlékezne. Lou hozta a legjobb baráthoz méltó formáját, de Niallt nagyon sajnáltam. Miért nem őt szereti? Sebaj, szeretem őt Brooks helyett is <3
    Kíváncsi vagyok már arra, hogy mi lesz a folytatása, vajon ki az a szőke lány (bocsi elfelejtettem Bridgetnek milyen haja van, de szerintem ő lest vagy az egyik régi barátnője).
    Amikor leírtad, hogy Harry és Cher kibékültek, na akkor nagyon büszke voltam rád, a fogalmazásod tényleg javult egy kicsikét na és ez a hossz?! FENOMENÁLIS :)
    Na és végül Eleanor, a legjobb barátnő, akit én is szívesen elfogadnék, ahogyan a virslit is reggelire XD
    Csak így tovább, nagyon szeretlek, millio puszi Xx
    csak gratulálni tudok ehhez a részhez, király lett!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, igazából tudtam volna még folytatni, de akkor viszont nem tudnám izgalmasra írni a következő elejét. Szóval, érted :D A következőben jön szerintem még Niall és Hazza szemszög, úgyhogy ott olvashatod az ő véleményüket erről;) A szőke lányról annyit, hogy ha a következőben nem is, akkor a 12.-ben biztosan meglesz.:)
      Köszönöm a véleményed, örülök, hogy írtál!
      XX, Broke

      Törlés
  2. Ne már olyan kíváncsi vagyok :D Nagyon tetszik a rész! Alig várom a következőt!

    VálaszTörlés
  3. uhh nagyon izgalmas! áhh imádtam :) nagyon nagyon jó rész lett :D kövit gyorsan már nagyon várom <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagy örömmel tölt el, hogy tetszik! :)
      Köszönöm, hogy írtál! <3

      Törlés
  4. Nagyon jó rész.!!!De miért pont most hagytad abba.?? :OO Siess a kövivel.!!!
    xX Orsi <3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon de nagyon jó :D Siess . viszont azt nem értem hogy az utcsó kép hogy jön ide ? !
    Bocsi lehet én vagyok hülye XD
    IMÁDOM A BLOGOD !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát..... a csók miatt :))
      Amúgy meg köszönöm, és ennek nagyon örülök <3

      Törlés
  6. Nagyon jó lett! És nehogy abba hagyd a történet írását!;) :) <3

    Anna

    VálaszTörlés