2012. szeptember 30., vasárnap

What Do You Think ?

Sziasztok! 
Egy hét után ismét itt vagyok és hoztam nektek az új részt! :) Nos, a részhez nincs különösebb hozzáfűzni valóm, viszont egy kérés ,amit tőletek olvasóimtól kérdezek. Írjátok le kommentbe, hogy TI, mit és hogyan tennétek Harry ill. Cher helyében.   Továbbra is várom pipáitokat és véleményeitek kommentárba, továbbá a részhez Jó olvasást kívánok! :)


Harry Styles
 Mikor visszaértünk az étteremből, vagy inkább nevezzük bárnak , a srácok , Cher, Eleanor és Danielle fölmentek a lakosztályunkba. Gondoltam, mivel úgyis ez az utolsó napunk itt a hotelban és Miami-ban is, ezért a szoba pincérnél behűttettem egy üveg pezsgőt, hogy igazán különleges legyen az esténk. Vagyis...ezt gondoltam még mielőtt meg nem hallottam volna valami olyat, amit nem kellett volna. Zayn és Cher beszélgetésére, pontosabban Cher kiabálására értem föl.  Sikerült elcsípnem belőle , azt a mondatot, amikor : 
-Utálom a csókjaidat, gyűlölöm az érintésedet. Kérlek, ne rontsd el az életemet. Kérlek, hagyj békén, és ne tedd ezt velem ! - pont elég volt, hogy tudjam nekem többé nincs helyem ott.A sokk miatt álltam ott még egy percig, aztán elindultam a lift irányába. Hallottam még, egy fájdalmas kacagást barátomtól, aki gondolom beért szobájába, mert ajtó csapódás is követte hangját. Épp beértem a liftbe , mikor Cher még utánam jött és megállította az ajtót. 
************
Egyszerűen nem hittem el, hogy megcsalt. Már ha ez az. Bár a mondandójából én azt szűröm le, hogy nem csak egy csók volt köztük, és az érintések. Ki tudja miket műveltek. Bár valahol é úgy gondolom, nem is igazán Cher a hibás. Magától ő biztosan nem tett volna ilyet. Nem tudom..sok dolog kavarog most a fejemben.
Mivel nem ismerem ezt a várost, ezért nem mentem túl messzire, csak a parton sétálgattam. Már messziről hallatszódott valami zene és elindultam a hang irányába. Miközben sétáltam a homokban, egy-egy nagyobb hullám majdnem szinte el is lökött, olyan erővel tört ki a partra. 
Mát láttam azt a kis épületet, ahonnan a zene hallatszódott. Nem is baj, hogy összefutottam egy ilyen pub-al. Most úgyis valami jó erős italra lesz szükségem. 
Egy kis helység fogadott, benne több száz emberrel, hangos zenével és valami émelyítő illattal. Átverekedtem magam a tömegen, majd leültem a pulthoz. Nem akartam semmi hülyeséget csinálni, sem lefeküdni egy lánnyal, se semmi ilyen. Csupán csak részegre inni magam. Csak viccnek szántam, de most tényleg nem ártana valami. Egy szép vörös hajú , talán húszas éveiben járó lány jött felém és kérdezte mit iszom.
-Valami erőset kérek - adtam meg neki a rendelésemet, majd egy kis poharat nyomott a kezemben, benne jó erős piával. Nem tudom mi lehetett, de nagyon bejött, és meg is ittam belőle 6 pohárral. Úgy éreztem eléggé leittam magam, ezért elindultam kifelé. Nagy nehezen megtaláltam a kijáratot, ugyanis közben ide-oda ráncigáltak a lányok. Most az sem érdekelt volna ha felismernek. Sőt, nem is gondolkoztam ezen. 
Elindultam visszafelé a parton, ahol egy lélek sem járt. Még szerencse, hogy nem valami kanyargós a strand, mert akkor biztos nem találnék vissza ilyen állapotban. Ja, de hogy gondolkodnom kéne a barátnőmön? Nos, már eldöntöttem az ivászatom közepette, hogy mit is fogok neki mondani. De szerintem ebben a dologban nemén vagyok a hibás, hogy nem "vigyáztam" rá. Ha szeretett volna, nem lépett volna félre. Zaynel is beszélni fogok, ugyanis ő volt az , aki most ezt a felállást okozta.
Végre visszaértem a hotelunkhoz, amelynek az előcsarnokában csak a személyzet nyüzsgött. Gyorsan fölsiettem a lakosztályunkba, majd benyitottam. Fölkapcsoltam a lámpát, majd meghökkenve láttam, hogy Cher nincs itt. Pontosabban semmije nincs itt. Sem a ruhái, sem a bőröndje, sem a telefonja, semmi. A kulcs belül a zárban. Most nem mondom azt, hogy nem érdekel mi történt vele, mert igazán érdekel, hogy hazament-e ,ami lehetetlen, vagy csak ..nem is tudom.  Ezért kimentem a folyosóra és - tudom, hogy önző dolog, de muszáj volt megtennem - bekopogtam Louisékhoz, hátha tudnak valamit. Sokat gondolkodtam, hogy zavarjam-e őket,mert hát azért  ők egy pár, és hűt a párok csinálnak olyan dolgokat, amit nem jó megzavarni és... Szerintem nem kell folytatnom, tudjátok ti így is, hogy mire gondolok. Nos, megnyomtam a csengőt és egy percen belül Eleanor nyitott ajtót. 
-Szia Harry!  Veled meg mi történt ? 
-Nem akarok zavarni, de muszáj megkérdeznem. Nem láttátok Chert? 
-Miután hazajöttünk, azóta itt vagyunk. mi történt ? -kérdezte most már ő is aggódva. 
-Hát...inkább csak annyit mondok, hogy meghallottam valami olyat, amit nem kellett volna. Vagyis..mindegy.- ráztam meg a fejem.
-Harold mit csináltál már megint ? - jött ki Lou is egy szál alsóban és egy pohár valamivel a kezében. Jut, eszembe Eleanor is elég lenge öltözetben nyitott nekem ajtót. 
-majd Zayn elmondja. - mondtam, majd ey "sziasztok"-ot mondva zártam le a beszélgetést. Jó, akkor most megyek Zaynhez.Liamékat már nem fogom zavarni ezzel.  Ahogy végigpörgött a dolog a fejemben, már csöngetem is Zaynhez.  Marha jó, nincs is itthon, mert már vagy ötödjére csöngetek és még mindig semmi. Akkor hát, jöhet Niall. 
-Haver, nem láttad Chert? -kérdeztem barátomat, akinek szobájában hangosan szólt a zene.
-Hát...de. Pontosabban - itt megállt, majd arrébb lépett. Így jól beláttam az egész szobát. És szemben találtam magamat, Vele.
-Mit keresel itt? - kérdeztem az első dolgot ami eszembe jutott. 
-Harry, valaki..valakivel beszélgetni akartam, mert te...te..
-Kijönnél velem ?- már állt is föl az ágyról és jött kifelé. Niall addig bement a szobájába, hogy minket ne zavarjon.
-Szeretnéd hallani ? - törte meg a csendet. Én csak egy bólintással válaszoltam. Bementünk a szobánkba, majd villanyt kapcsoltunk , leültünk és elkezdte mesélni. 
-Szóval...Emlékszel arra, mikor a táncteremben próba után, majdnem otthagytál, mert Zayn...Zayn nyomul rám ? -bólintottam. - Nos, és a csókra, mikor beléptetek az ajtón, na akkor......és most itt vagyunk. - mondta el az egész "kapcsolatot." Közben egy szót sem szóltam, arcomról semmit nem lehetett leolvasni. Mikor végzett a beszámolóval, még azután sem mondtam semmit, csak néztem magam elé. 
-most mire gondolsz ? - kérdezte. Ekkor ránéztem, és végre megszólaltam. 
-Tudod..én már az elején láttam rajta, vagyis Zaynen, hogy tetszel neki, pontosabban bejössz neki. Mikor eljöttél Lillyvel a turné buszba, mikor ránk nyitott Zayn, mikor  hazaértünk és ti táncoltatok, mikor megcsókolt, és a többi..na, akkor el kellett volna döntened, hogy te szereted-e őt. De még most sem késő. Csak egy kérdés. Szeretsz engem ? 
-Igen. - mondta, majd láttam ahogy egy és tényleg csak egy könnycsepp csúszik le arcán. 
-Szereted őt ? -kérdeztem tőle, mert tudni akartam most már a teljes igazságot. 
-Harry..kérlek..én csak téged szeretlek. - kulcsolta össze a kezeit. 
-Válaszolj, kérlek. - miért nem mondja meg ?
-Nem...Nem tudom... - mondta, de az utolsó szót alig értettem, és nem is vagyok biztos benne, hogy ezt mondta.
-Csókolj meg! 
-Hogy mi ? - kérdezett vissza.
-Csak csókolj meg.- mondtam, majd föl állt, közelebb lépett hozzám, majd ajkait enyémekre tapasztotta. Csodálatos érzés volt. Most valahogy más volt, mint az eddigiek. Sokkal szerelmesebb. Mikor el váltunk , vissza ült helyére, én pedig az ajtó felé indultam. 
-Most hová mész? És erre a csókra miért volt szükség ? -kérdezte egy oktávval feljebbi hangon. 
-Én ? Sehova. De te viszont igen. Niallhoz. 
-Oké..Akkor most szakítottunk ? - kérdezte komoly hangon.
-Azt nem mondtam. - válaszoltam kérdésére, majd fölállt és megölelt. Nem öleltem vissza és ezt ő is észrevette, mert rám nézett és csak ennyit mondott :
-Sajnálom. -azzal kilépett, és elment. Én pedig egy kiadós zuhanyzás után befeküdtem az ágyba és az alvás helyett azon kattogott az agyam, hogy holnap még vár rá megy beszélgetés Zaynel. A holnap strandoláshoz sincs kedvem. Remélem minél hamarabb visszamegyünk Angliába, mert jót tenne nekem ha egy kis időre hazautazhatnék. Ezek dolgok agyalása közben sikerült elálmosodnom és végre álomra hajtani fejem...

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó!!! Én Harry helyében bizti leüvölteném Zayn fejét :P, de lehet hogy még arra sem méltatnám. Cher helyében fogalmam sincs mit csinálnék...
    Mikor jön a kövi rész???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Nos, nemsokára kiderül mit fog tenni Harry ill. Cher! De nem árulok el még semmi olyat. ;) Ma folytatás!

      Törlés
  2. Szia! Tegnapelőtt találtam rá a blogodra, és azóta kétszer is elolvastam! Nagyon-nagyon tetszik! :) Hogy őszintén megmondjam, nem nagyon tudom, h én mit tennék a helyükben, de remélem nem fognak szakítani! Minél előbb hozd a kövi részt! :) Csak így tovább!
    Brigi voltam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      2x? Akkor elég gyorsan olvashatsz, mert én nem tudom még egy nap alatt sem elolvasni az egészet :D Másrészt pedig nagyon örülök, hogy rátaláltál a blogomra és, főleg , hogy kommenteltél :) Az új részt, előreláthatólag Ma hozom :)
      xx

      Törlés