2012. augusztus 12., vasárnap

The Break

Sziasztok! :)
Ezzel a nappal vége ér egy fontos esemény, a 2012.-es Olimpia Londonban. A két és fél héten át tartó küzdelmeket, ma este egy fergeteges Záró ünnepség zár le. A nagy ünnepség az Olympic Stadium-ban lesz megtartva, amiben koncertek, a királyi balett-társulat, 4100 fellépő, és hatalmas tűzijáték fogja szórakoztatni a nézőket. A program tehát ; Először a fiatal előadók lépnek a pódiumra, köztük Jessie J, Ed Sheeran ,és a One Direction . A nagyobb legendák utánuk következnek, mint például a Queen, Thake That és a Pet Shop Boys. Ők csak néhányak, a több száz fellépőből. A koncertek végén lesz a híres zászlóátadás, amelyen London főpolgármestere adja át a zászlót 2016-os Olimpia helyszínéül szolgáló Rio de Janeiro főpolgármesterének. 
a kis bejelentés után íme a rész,amit már annyira vártatok.
Kellemes Olvasást! :)


Harry Styles
Épp ünnepeltük, hogy Cher hozzánk költözik. Én is nagyon sokat ittam, talán a kelleténél is többet. Egyik pillanatról a másikra Cher eltűnt mellőlem. Biztos csak elfáradt, vagy ilyesmi ezért nem is tulajdonítottam neki nagy dolgot. Miután már egy fél órája nem került elő, szóltam Liam-nek, hogy nem-e látta. Viccesen hangzik, hiszen egy házban nem igen lehet eltűnni. Szétváltunk a házban és keresni kezdtük. Hívogattuk, de a telefonja is itthon maradt. Ekkor már nagyon megijedtem. Mikor már reménytelennek tituláltuk a dolgot, Eleanor hazament, mi pedig lefeküdtünk. Vagyis csak én nem aludtam. Nyugtalanított a gondolat, hogy valami baja esett. Ott ültem a sötét szobában, mikor meghallottam lentről valami mozgást. Reménykedtem, hogy Ő az, s mikor nyitódott az ajtóm, szinte már biztos voltam benne. A telefon fénye világította be ágyamat, s aztán a fürdőszoba felé áramlott a fény. Hátulról átöleltem, szembe fordítottam magammal és megcsókoltam. Égett bennem a vágy, de tudtam, hogy most nem szabad. Türtőztetnem kell magamat...Másnap reggel hangos köhögésre ébredtem. Nagyon kíváncsi voltam, hogy vajon hol lehetett tegnap este, mert elég rosszul néz ki. 
-Sajnálom, hogy fölébresztettelek. - mondta egy nagy nyelést követően.
-Most már igazán elmondhatnád, hogy mit csináltál tegnap. Nagyon aggódom érted. Szerintem látnia kellene egy orvosnak. - kérleltem.
-Szóval, öö, izéé. Elmentem a parkba. - miért nem mondja el az igazat ?
-És ? - láttam, rajta, hogy valami hiányzik a történetből. 
-Szóval amikor leléptem tegnap,  a Parkba mentem és ott a Temzénél má..- folytatta de közbevágtam.:
-Te komolyan gondoltad, hogy a Temzében lógatod a lábad ilyen hidegben ? - vontam kérdőre, de hirtelen rémes hányinger tört rám, s kiszaladtam a fürdőszobába. Nem akartam, hogy lássa a "szenvedésemet", de utánam jött. 


Csak egy hangos csörömpölést  hallottunk. Rémülten ugrottam föl a kanapéról, s siettem a hang irányába. Szerelmem ott feküdt ájultan a földön. Abban a helyzetben nem is tudtam mit csinálni, annyira sokkolt a dolog. Itt már tudtam, hogy mi a baj. Én mondtam, hogy menjünk el orvoshoz, de nem. Miután eszméltem, hogy mi is történt azonnal szóltam a srácoknak. 
-Mi történt ? - kérdezte Louis
-Úristen - mondta Niall egy sajtos szendvicset majszolva.
-Segítsünk gyertek ! - jött oda Liam, s már vittük is ki az autóba. 
-Várjatok! Zayn ? - kérdezte döbbenten Niall. Azzal fölment és szólt neki, majd egy pillanat múlva már mindketten lent voltak és indultunk a kórházba. Nem érdekeltek a paparazzók,sem a rajongók, csak az érdekelt, hogy mi baja Chernek. Mikor odaértünk, ölembe kaptam és futottam be vele a kórházba. A recepciónál kicsit ingerülten beszéltem a nővel, de a srácok lenyugtattak. Közben megérkezett egy nővér is.
-Végre, mi tartott eddig ? -idegeskedtem. 
-Nyugodjon meg fiatalember. Kérem üljön vissza, mi pedig megvizsgáljuk a lányt. - ekkor előjött egy másik nővér is ,akinek egy kór lap volt a kezében és egy notesz. :
-Kihez tartozik a lány? -kérdezte.
-Hozzám. - mondtam már kicsit nyugodtabban . Többet nem kérdeztek. Beültették egy székbe kedvesemet, s elvezették. Már jó ideje bent voltak a kórteremben és még mindig semmi. Időközben Eleanor és Danielle is megérkezett. 
-Harry szerinted mi baja ? -kérdezte Niall.
-Azt hiszem tudom. - adtam a választ, s erre mind a hatan rám figyeltek.Szó nélkül elkezdtem mesélni a "Temzés történetet", majd hatalmasra nyílt szemekkel néztek rám. Danielle és Eleanor valamit összesúgtak, bár ezzel nem foglalkoztam, mert épp jött ki a nővér a kórteremből. 
-Maguk Cher Brooks-hoz tartoznak ? -kérdezte a nő . Arcán semmilyen érzelem nem látszott. 
-Igen. -feleltem gondolkodás nélkül. Ahogy kimondtam, már bent is találtam magamat a kórteremben, s az ágyon ülő szerelmemmel. Odasétáltam hozzá, hogy megöleljem, de a nővér megállított.
-Kérem, üljön le. -engedelmeskedtem. 
-Nos, jobban is vigyázhatna a barátnőjére.. -kezdett bele,s megriadtam, hiszen lehet, hogy komolyabb a dolog. 
-Mi történt ? - kérdeztem
-Brooks kisasszony egy vírusos fertőzést kapott. Egy elég komoly vírus, de már megkapta az ellenszert. Akár egy hét alatt is meggyógyulhat, viszont ahhoz mellőzniük kellene egy pár dolgot, ami tudom, hogy nehéz egy párkapcsolatban. 
-Vagyis ? -kérdeztem ijedten, mert sejtettem mire gondol. 
-Vagyis mellőzniük kell az együttléteket és nem ártana mellőzni a csókolózást sem. - 'én ezt nem bírom ki' gondoltam magamban. Magamon éreztem Cher aggódó pillantásait, s mikor ránéztem egy egy könnycsepp szökött ki szeméből. 
-Hazamehetünk ? - kérdezte kedvesem. 
-Persze, de a szabályokat ne feledjék. És még mielőtt kérdeznék. Gyógyszer ere nincs. Az oltás már megvan. A szabályok betartásával pedig gyorsan fölgyógyulhatsz. -mondta, s elköszöntünk, majd kijöttünk a srácokhoz. 

Cher szemszöge:
-Na ? - jött oda Eleanor. Nem válaszoltam, csak egy pillantással jeleztem, hogy 'majd otthon. ' 
-Elmondanátok, hogy mi történt amíg...-kezdtem bele kérdésembe. 
-Elájultál, mi pedig behoztunk ide. Ennyi röviden. -magyarázta Liam. 


Út közben sokat nevetgéltünk, kivéve Harryt, aki az ablakon kifelé nézett, s közben kezemet szorongatta. Szorosan hozzábújtam, majd átöleltem. Tudtam, hogy mi a baja.És azt is tudtam, hogy mennyire rossz lesz nekünk az elkövetkezendő hét. Kész gyötrelem lesz. Nem érezhetem csókjait, s nem érezhetem a közelségét. Be kell tartanunk, hiszen meg kell gyógyulnom. Viszonylag gyorsan hazaértünk, de már Paul hívta is a Liam-et, hogy készüljenek el, mert még próbálniuk kell az esti Olimpiai fellépésükre. Tényleg, az Olimpia ! 
-Harry beszélhetnénk? - kérdeztem a még mindig csöndes szerelmemtől. 
-Persze - erőltetett egy mosolyt. 
-Hidd el. Tudom, hogy nehéz lesz, de ki kell bírnunk. - mondtam. 
-Figyelj, szerintem az lenne a legjobb megoldás, ha most inkább nem beszélgetnénk. - fájtak szavai. Nem akarom elhagyni sem egy hétre, sem egy percre , soha. 
-Hogy mi ? - kérdeztem, de csak azért, hátha mást mond. 
-Így könnyebb lesz, mert ha eggyütt vagyunk, úgysem tudnánk megállni, hogy ne érjünk Úgy egymáshoz. Ez az egy hét talán... - mondta
-De ugye most nem arra gondolsz, hogy szakítsunk ? - kérdeztem reménykedve. 
-Nem. Egy hét múlva találkozunk. -azzal megpuszilt, s megölelt. 
-Nálad alszom ? - kérdeztem még utoljára. 
-Ha szeretnéd. - kaptam egyszerű választ. 
-Harry gyere máááááááár ! -hallottuk Niall hangját. Azzal kedvesem is elment és mi hárman csajok, magunkra maradtunk. 

-Mi volt ez ? - kérdezte Danielle, miközben épp mentünk be a nappaliba. 
-Mi mi volt ? - értetlenkedtem, bár sejtettem mire gondol.
-Hát ez a dolog Harryvel. - fejezte be Eleanor. 
-Ugye nem szakítottatok ? - jött a kérdés mindkettőjüktől egyszerre. 
-Várjatok, inkább az elejétől mondom. Tehát, valami vírusom van, amiből csak akkor gyógyulok ki, ha egy teljes hétig semmi csók és semmi együttlét . 
-Ó, hogy ez baj. - csapott fejéhez El. 
-Harry nem fogja bírni - rázta fejét Dan. 
-Épp ez a baj. És most egy hétig nem is beszélünk. -mondtam, s épp azzal küszködtem, nehogy elbőgjem magamat. 
-Vagyis szünet. - bólogatott Dan. 
-Nálunk is volt ilyen Louval, de mi nem bírtuk... - nevetett föl El. 
-Na, de ne szomorkodjunk,készüljünk el az estére. ! - csapta össze tenyerét Dan. 
-Én nem megyek. -adtam ki .
-Dehogynem jössz. -Húzott föl El, s ráncigált föl a szobámba. 
-De hát Har...-kezdtem volna bele, de Dan, máris mutatott két ruhát. 
-Piros vagy Fehér ? - 
-Fehér - böktem rá, s máris küldött be El a fürdőszobába egy fehérneművel. 
Gyorsan lekaptam ruháimat, s máris álltam be a forró zuhany alá. Most nagyon jól esett. Mindig is szerettem, ahogy a víz cseppek végigfolytak gerincemen, s a hajamon. Közben megmostam a fogam is, majd léptem ki a törölközőmért. Rátekertem hajamra egyet, s közben fölvettem a fehér egyszerű melltartót és a hozzá tartozó fehér alsóneműt. Így léptem ki a csajokhoz, akik épp a ruháikat válogatták. 
-Ez hogy tetszik ? -mutatott felém El egy fehér és egy bézs színű ruhadarabot. 
-Az - böktem a bézs színű felé, s már bent is termett a fürdőben. 
-Hát te meg ? -kérdeztem a már készen lévő Danielle-től.Egy gyönyörű piros ruha volt rajta, ami szépen kiemelte bőre színét. Göndör haja szépen vállára omlott, s hozzá társult egy kiváló smink is egy fekete platformos cipő kíséretében. 
-Ja, én már otthon elkészültem. Csak a ruhát vettem át. - mondta,s bekapcsolta a laptopomat. 

Két és fél óra alatt el is készültünk, s lent vártuk a srácokat. Mikor ők is megérkeztek elkezdődött a kiképzés. Harry még csak rám sem nézett,nem hogy beszélt volna hozzám... Egy szűk óra alatt ők is elkészültek, miközben mi a Tv-t néztük, s beszélgettünk. 
-Indulhatunk ? - kérdezte Liam. 
-Persze - adtuk az egyhangú választ. 
-Remek, akkor mindenki keresse meg a párját, aztán menjünk. -lépett be Paul. 
Louis odasétált Eleanorhoz ,- megjegyzem ő is egy gyönyörű ruhát vett fel, s hozzá a begöndörített haja szépn vállára omlott. Egy pár tincset olyan 'EleanorosanŰ' fölcsatolt, s egy fehér platformos cipőt is társított hozzá.- Liam Dan-hez ment, s kézen fogta , Zayn és Niall egyedül mentek. Harry pedig odasétált hozzám. Semmi kéz fogás, semmi szó, s ekkor már nem bírtam megállni. 
-Azért beszélhetni még beszélhetünk, nem ? - kérdeztem. 
-Cher, nekem ez nagyon nehéz. Most is olyan gyönyörű vagy. - s végignézett rajtam.



Mikor odaértünk az Olympic Parkhoz , már harapni lehetett volna az izgalmat a levegőben. A srácok remegtek az izgalomtól, és állandóan azt kérdezgették '
Jól áll a hajam?' , 'Nem lett koszos valamim?' . Kiszálltunk a kocsiból, s már indultunk is a Stadionhoz. Itt tele volt fotósokkal a parkoló. Már látom is magam előtt a holnapi újságokat. "Harry Styles Titokzatos Barát nője", na de mitől olyan titokzatos?...
A Stadionban volt egy külön folyosó ami a külön szobákba vezetett. Ez mind a fellépőké volt. A folyosón találkoztunk Jessie J-vel, a Thake That-el, Taio Cruz-al és még sok ,más hírességgel. Mindenkivel csináltunk közös képet, s akik megkérdezték ki vagyok, s a választ megkapták rá egyből gratuláltak, amiket csak egy mosollyal háláltunk meg. Végre átverekedtük magunkat a tömegen, s bejutottunk a One Direction- os szöveggel ellátott szobába. Csak pár szék, és egy asztal volt benne lámpákkal. Itt volt velünk pár sminkes és Paul is. A srácokat "elkészítették" a show-ra, aztán beénekelték magukat. A csajokkal mi a színpad előtt kaptunk helyet. Onnan pont beláttuk az egész teret. Mit ne mondjak, tök jó helyünk volt. Körülvettek minket testőrök, s így dupla védelemben voltunk. Elkezdődött a Záró ünnepség. Már túl voltunk pár műsor számon, mikor következett a One Direction...

3 megjegyzés: