2012. augusztus 1., szerda

Oh..My God

Sziasztok!
Arra kérlek titeket, hogy a szavazáshoz kapcsolódóan (balra) ,mondjátok el véleményeiteket! Nagyon fontos lenne! A rész végén szavazzatok és kommenteljetek !;) Jó olvasást, xx 


Cher Brooks
Az ajtóban, pedig nem más állt, mint Paul. Az arcáról nem tudtam semmit leolvasni. Olyan semleges volt. Beljebb lépett, üdvözöltük egymást, majd folytatta :
-Hallhatnám ? - kérdezte, mire mindannyian értetlenül néztünk rá. De miután leesett nekem, valahogyan Paul mögé kerültem és elmutogattam, hogy mit is akar. 
-Jaa, hogy a dal. - kezdte Niall, majd összenéztek mindannyian
-Persze ! Már is hozom !  - folytata Zayn, mire elkezdett rohangálni a lakásban és mindent eldobált az útból . A nappali és a konyha már teljesen fel volt forgatva. Ruhák a földön. Takarók szétdobálva. Végül egy piros melltartó (?) is a kezébe került. Erre halk kuncogásban törtem ki, mire Paul rám nézett. A tekintete már korántsem volt semleges. Szúrós szemekkel nézet rám, és a többiekre. Gondolom tudta, hogy nincs is semmilyen dal. 
-Zayn  -szólt rá - elég lesz ! - Erre megállt és visszasétált hozzánk, fejét lehajtva .
-Gondoltam, hogy nem dal írással fogtok foglalkozni az este. - Ekkor előhúzott egy nagy kék borítékot a zsebéből és átnyújtotta a srácoknak. Liam vette el, de ő nem merte kinyitni, ezért továbbadta Niallnek, aki olyan nagy élvezetességgel nyitotta ki, mintha egy Nando's étlap lenne benne. A borítékban benne volt még egy lap, mire az volt írva One Direction&Cher Brooks. Nagyon jól nézett ki. 
-Ha már ti nem írtátok meg, a biztonság kedvéért előre megírattuk. 
-Köszi Paul - mondta Lou színpadiasan 
-De többet Ne forduljon ilyen elő ! - emelte ki,majd elindultunk a stúdióba. 


 Már nagyban dolgoztunk, mikor kaptunk 10 perc pihenőt. Ezt természetesen végig hülyéskedtünk. A dalról annyit, hoog arról szól, hogy Van egy lány aki szerelmes egy fiúba, de tudja : soha nem lehet az övé. Ez után találkoznak egy koncerten, ahol a srác első látásra belé szeret. Egy félreértés miatt szakítanak és többé nem látják egymást. Szerintem nagyon hasonlít a dal az életemre. De nem akarom, hogy a vége beteljesüljön. Abba belehalnék. Gondolat menetemből Harry zökkentett ki egy öleléssel.  :
-Valami baj van ?  - kérdezte kedvesen 
-Csak elgondolkoztam... Nem akarlak elveszíteni Harry. -mondtam neki, mire újra elmosolyodott .
-Sosem foglak elhagyni - mondta mélyen a szemembe nézve. Ezután megcsókoltam ,amit mostmár egy ismeretlen hang zavart meg.

 Persze, ez a hang Lou volt. Az orrát befogta csipesszel, amit nem tudom honnan szerezhetett. Folytattuk a munkát. Talán még egy fél órát dolgozhattunk rajta, mikor kihunytak a fények és a dal is megszűnt a fülesben. Nagyon megijedtem, hiszen odakint sütött a nap, vagyis a mikor eljöttünk még sütött. Senki nem szólt egy szót sem. Gondolom ők is megijedtek. Összesen 2 percig lehettünk így, majd visszajött a világítás, a zene és láthattuk egymást is. Nem tudom miért, de magamhoz öleltem Harryt. 
-Hé, idebent minden rendben? -jött be egy pasas. (ő volt az egyik hang mérnök) 
-Azt hiszem, miért mi történt ? - mondtuk egyszerre 
-Még nem tudjuk pontosan, de valami kiütötte a műszereket és így nem tudjuk ma folytatni. -kaptuk a választ,aminek kicsit örültem, mert már nagyon elfáradtam. Hiszen délután 5 óra !
-Talán villám...- elmélkedett Niall 
-Talán...-folytatta gondolat menetét Lou, majd Niall mellé állt és bedőltek kicsit, kezükkel simogatták állukat és fölfelé néztek. Ezen jót kuncogtunk Harryvel. 
-Szóóóval..mehettek- adta ki az utasítást a h.mérnök, majd kiment. 

********
Végre hazaértünk a srácokkal. 
- Nem villám volt -mondtam Niallnak ,s a vállára tettem a kezemet. Mire ő szomorú fejet vágott. Erre mindketten elnevettük magunkat, majd beléptünk a házba. Mindenki ment a saját dolgára. Harry beszélhetnénk ?- szóltam kedvesemnek. Mikor ideért félrehúztam magunkat a többiektől és belekezdtem. 
-Van programod estére ? - tört ki belőlem a kérdés. 
-Ö...Azt hiszem igen..- felelte a szemöldökét húzogatva .
-Jajj..Harry - mondtam neki, majd elnevettem magamat. - Arra gondoltam elmehetnénk valahová...Ahol csak ketten vagyunk.De ne Arra gondolj egyből. - majd rákacsintottam .
-Oké, Persze. Mikor megyünk ? -kérdezte aranyosan 
-Hát..olyan 8 körül indulhatnánk.. - mondtam elgondolkozva
-Szóval te ezt már kitervelted ? -kérdezte, majd átöletem. 
-Miért ? Csak te szervezhetsz meglepetéseket ? - vontam kérdőre, még mindig az ölelésében. 
-Rendben akkor 8-kor itt találkozunk . -mondta majd felkapta a pultról a kocsi kulcsot és elment. 
Nem foglalkoztam vele, inkább beültem Niall mellé a nappaliba. Utána vetem észre, hogy Zayn is vele van. Nem akartam visszafordulni, de nem nagyon akartam a közelembe engedni. De hát, ki kellene békülnünk vagy mi. Úgy éreztem, ennek még nem most jött el az ideje, ezért kemény 5 perc TV nézés után fölmentem Harry szobájába a táskámért . Lejöttem, elköszöntem a srácoktól, majd elindultam. Immár Haza. A jól eső fél órás séta után hazaértem, és milyen meglepő ? Nem volt otthon senki. Fogtam egy bőröndöt vagyis többet és minden ruhámat belepakoltam. Összesen 2 Hatalmas bőröndöm és 3 kisebb lett. Mindent elpakoltam. A képeket, a fontosabb könyveket ,az összes ruhámat, és minden más apróságot. De hát a költözéssel ez jár. Lehurcoltam mindent a földszintre, majd írtam egy levelet anyuéknak, hogy holnap legyenek otthon. Hívtam egy taxit ami 5 percen belül már ott is volt a ház előtt. A taxis segítségével bepakoltuk az 5 nehéz táskát és elindultunk a megadott cím felé . A srácok háza elé érve , még szerencsére nem láttam Harry autóját. Gyorsan fizettem, majd a csomagokkal együtt bementem a házba. 
-Srácook ! - kiáltottam be a nappaliba . Pár pillanat múlva Zayn jött ki. 
-Mi ez a sok csomag ? - kérdezte. Nem válaszoltam. Szerintem kapcsolt, ezért felkapta a két bőröndött és fölvitte Harry szobájába.A többi már egyedül is ment. Párszor hozzáért keze az enyémhez. Ilyenkor éreztem tekintetét magamon, de nem néztem rá. Miután lement én bevonultam a fürdőbe és lezuhanyoztam és hajat mostam. Elkészültem az estére. Öltözékemnek egy egyszerű fehér ruhát választottam, amit még Eleanorral vettem. 

Mire kész lettem, már pont 8 óra volt, ezért fölhúztam a fekete platformos cipőmet majd indultam lefelé . Harry pontosan ott állt, ahol megbeszéltük. Egy fekete nadrágot és egy fehér rövid ujjút visel. A megszokott rövid szárú fehér Converse tornacipőjével. 
-Gyönyörű vagy - dicsért meg, majd megcsókolt. 
-Indulhatunk ? - mosolyogtam. Erre megfogta kezem, elköszöntünk a srácoktól egy 'majd jövünk'-el és elindultunk.  Végig sétáltunk a Temze partján, majd egy hatalmas szálloda felé vettük az irányt.Nagyon szépen ki volt világítva . 
-Itt töltjük az éjszakát. Remélem tetszik ! - mondtam neki, majd féloldalasan átöleltem. Nem zavarta ha meglát minket valaki, de egyébként sem titkoltuk annyira, hogy együtt vagyunk. Annyira... Bementünk a hotelba, elkértük a kulcsokat, majd fölmentünk egy gyönyörű lakosztályba. Egy üveg asztalon már ott pihent egy behűtött pezsgő, két pohárral. Harry töltött mindkettőnknek, majd megszólalt, hitelességet mutatva (persze ez nem sikerült)
-Igyunk erre a szép estére -mondta, majd magához húzott
-Igyunk kettőnkre - mondtam, majd lágyan megcsókoltam. Ebből a csókból az lett, hogy már fehérneműben feküdtünk az ágyon. Épp a melltartóm kapcsolójával bíbelődött, mikor megszólalt a csengő. 
-Kérlek ne nyisd ki - mondta, majd kezével bebarangolta testemet. Én is így tettem. De ekkor már másodjára csöngetett valaki. Már zavarta Harryt is, majd kelletlenül kimásztam alóla és fölkaptam a pólóját. Siettem az ajtóhoz , s mikor kinyitottam :
-Hát te 

2 megjegyzés: