2012. július 3., kedd

If you can do it?

Nos, meghoztam a következő részt, amibe ugyancsak próbáltam izgalmakat csempészni. Láttam, hogy használtátok a gombot 7-en is, amit külön köszönök :) Még valami; ha lenne valami ötletetek vagy kérésetek azt nyugodtan írjátok meg ,mert mindent szívesen várok.  Továbra is osszátok a blogot, kommenteljetek és használjátok a történet alatt a gombot! :)) A következő részt 2 nap múlva hozom. És van számotokra egy meglepetésem is, ha meglesz a 20 rendszeres olvasóm. Jó olvasást ! xx


Cher Brooks
  Miután ők is elmentek , fölmentem a szobámba és a telefonomban keresgéltem az X-f. ügyvezető telefonszámát. Mikor megtaláltam egyből tárcsáztam is :
- Hallo ? Cher Brooks vagyok, és szeretnék érdeklődni, hogy be jutottam-e ,bár nem kaptam telefonhívást.  
- Oh, elnézést kérünk Cher ! De elfelejtettünk szólni, hogy be kellene jönnie holnap délután kettőre ,mert valamit szeretnénk közölni magával.
-Rendben van, és elnézést a késői zavarásért, akkor holnap kettőkor.
-Mi kérünk elnézést ,hogy nem tudattuk hamarabb. Viszlát! - Majd letettük és ledobtam a telefonom az ágyra és leültem az egyik székre, majd arcomat tenyerembe meresztve gondolkodtam a holnapon. "Istenem, ha Harry nem juttatja eszembe, és nem hívom fel őket..." -ezt és hasonló gondolataimat a telefonom rezgése zavarta meg. Egy üzenetem érkezett Ann-től :
"Holnap este fölhívlak,készülj fel, fontos dolgot kell mondanom. A. xx" Visszaírtam neki egy "oké"-t ,majd el mentem tusolni , és fogat mosni. Nem voltam még álmos, ezért elővettem a naplóm és beleírtam mindent ami ma történt. Ezzel el időztem fél órát , majd végre elálmosodtam és be feküdtem az ágyamba. Mély álomba merültem, semmi nem tudott volna fölébreszteni.

 Reggel már nagyon izgatott voltam, hiszen nem tudtam mit akarnak velem közölni. Reggelim csak egy müzliből állt, és egy pohár narancsléből. Tizenegykor átöltöztem , választásom egy farmerre és egy hosszú ujjú pink pólóra esett ,hozzá egy barna magassarkúval . Hiszen most sem volt jó idő, minthogy az megszokott Londonban .

El indultam a stúdió felé, de mikor már csak pár méterre voltam a bejárattól ,megláttam a hatalmas lány sereget, akik ott várakoztak. Kb. százan lehettek , nem tudtam mire ez a nagy felhajtás. Átpasszíroztam magamat a tömegen és sikeresen be jutottam. Be érve megláttam Lou-t és Zayn-t. :
-Sziasztok srácok! mit kerestek itt? -kérdeztem tőlük mosolyogva.
-Szia Cherrrrr -köszönt Lou, hosszan nyomva az "r" betűt, most már mindig így fog köszönni? - Ide hívattak minket , valami fontos dolog miatt. - válaszolt Zayn a kérdésemre, bár nem értettem, hogy miért nem néz rám. 
- A többiek ? -újabb kérdésemet feltéve nem kellett válaszolniuk, hiszen megláttam, hogy közelít felénk Liam, Harry és Niall is. 
-Szia Cher! - köszöntek egyszerre, majd Harry oda jött hozzám, óvatosan megfogta kezem és  odébb mentünk, hogy ne lásson senki. Lassan megfogta derekamat , gyengéden a falhoz nyomott, majd testünk összeért és lágyan megcsókolt. Viszonoztam csókját, majd elváltunk. 
-Harry nekem most mennem kell, mert várnak . -mondtam neki, miközben kezemmel végigsimítottam az arcán.
-Rendben van, de mi még itt leszünk ,ugyanis ugyan azért vagyunk itt ,mint te. - kérdőn néztem rá, majd megfogta a derekam és visszamentünk a várakozóba többiekhez . Pár szót váltottunk még egymással és a többiekkel,majd egy nő hívott, hogy menjek utána. Be mentünk egy kisebb irodába, majd helyet foglaltam. Két  perc múlva be jött az ügyvezetőnő, a három mentor (Simon, Cheryl  és Danii) és még két férfi akit nem ismertem. 
-Szia Cher  -köszöntött Cheryl - Ha még nem tudnád én szeretném bejelenteni neked, hogy sajnos nem jutottál be a táncos válogatáson. 
-Viszont - Folytatta Cheryl beszédét Simon - el jött ide a próba napján több menedzser és tánctanár is, és mivel nálunk nem jutottál be ,felfigyelt rád egy menedzser : Paul McCartney .
-Üdvözlöm ! - kezet fogtam vele. - Én vagyok a One Direction menedzsere, és szeretnénk megnézni téged, hogy hogyan táncolsz. Persze előtte be kéne tanulnod . És ha kész vagy, a  srácok , több tánctanár és persze én is megnézünk és ha te is benne vagy akkor talán lehetnél a táncosunk. De azt is tudom, és hallottuk, hogy milyen jól énekelsz, és benne lennél-e egy közös dalban .
-Nagy megtiszteltetés lenne számomra, és köszönöm az ajánlatot. Elfogadom, de mégis mennyi időt kaphatok a tánc betanulására ? És milyen dalt kell előttetek fölénekelnem ?
-A táncra egy hetet kapsz, persze profi tánctanárokkal, a dalra pedig öt napot. - öt nap ? egy hét ? gondoltam magamban. - menni fog ? 
- Igen, menni fog .! - mosolyogtam .
-akkor ezt megbeszéltük, most behívatom a fiúkat, és velük is átbeszéljük a részleteket . 


Fél óra alatt megbeszéltük a dolgokat, és hogy holnap reggel kezdődnek a próbák. Elbúcsúztam mindenkitől , és megbeszéltük, hogy minden próbára eljönnek . Harry megint félrehívott, nem értettem miért teszi ezt ma állandóan . :
- Harry, mielőtt bármit mondanál. Ez volt az a dolog, amiről beszéltél tegnap este ? -kérdeztem kedvesemtől szomorúan, hogy miért nem mondta el az egészet.
-Igen. -csak ennyit mondott, és mikor egyre jobban közeledett, hogy megcsókoljon én meghátráltam. 
-Most mi az ?- kérdezte meghökkenten.-Cher, én elmondtam volna az egészet,de azt akartam, hogy meglepetés legyen ! Meg hát, Paul sem engedte, hogy mi mondjuk meg neked.
-Az lett. - majd próbáltam egy mosolyt erőltetni az arcomra.  
-Holnap este eljönnél velem valahová ? -kérdésében reményt láttam. 
-Persze. - nem tudtam többet mondani neki
-Akkor ezt megbeszéltük. Érted megyek nyolc-ra. Szia ! - majd gyorsan megcsókolt mielőtt bármit is mondhattam volna, és elment. Én is haza értem gyorsan ,és jött is a hívása Ann-ek. 
-Szia Ann, mit akartál mondani ?
-Szia, kérlek..előbb ülj le! - megfogadtam tanácsát és lehuppantam az ágyra. -szóval?
-szóval, nem is húzom tovább...Los Angelesbe költözünk anyuékkal.

3 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Tettszik a torteneted!:) Csak szeretnek adni neked tanacsokat.Probald a dolgokat hosszasabban leirni,meglepetesekkel,rossz dolgokkal,probald leirni a szereplok erzelmeit,gondolatait.Ne terj egyenesen a lenyegre es huzogasd a hatarokat. Ird le a kornyezetet,hogy hogy nez ki. Az olvasoknak pedig mindig olyan benyomast hagyjal hogy akarjak olvasni a te tortenetedet. En igazabol nem tudok blogot irni es nem is fogok,hanem mas blogoknal vettem eszre,hogy kell leirni dolgokat. De te ahhoz kepest szepen irsz es jo a torteneted. Kerlek ne haragudj meg,mert csak segiteni szeretnek:)
    Puszi,Kriszta.Xx

    VálaszTörlés
  2. Jajj, nagyon szépen köszönöm a segítségedet. Dehogyis, nem haragszok meg! sőt nagyon örülök és sokat segítettél. Biztosan fel fogom használni ezeket a további részeknél. És köszönöm még egyszer. Örülök, hogy tetszik a történetem.
    Puszi, Fanni xx :)

    VálaszTörlés
  3. A The Beatles egyik tagját is Paul McCartney- nak hívták... :)

    VálaszTörlés