2012. július 20., péntek

Same Mistakes

 Próba (3-4-5-6.Day)
 Sziasztok! :)
Köszönöm a kommenteket és a szavazást is az előző részhez. Mint látjátok kicsit stílusosabb lett a blog, és kaptam egy szép fejlécet is, amit @Noricii -nak köszönhetek. Láthattok, még egy szavazást a jobb hasábban, miszerint legyen-e Facebook oldala a blognak. legalább 30 szavazatot szeretnék kérni , hogy érdemes legyen megcsinálni. Az előző részhez köszönöm a kommenteket és a szavazást. Itt az új rész, amihez ajánlok egy zenét : One Direction-Up all night . A rész végén szavazzatok és kommenteljetek . köszönöm. Jó olvasást! xxx


  Cher Brooks
-Haver, te meg mit csinálsz?- már csak ennyit hallottam, mert Harry azonnal elrántott mellőle. - Az még oké, hogy kivagy és el hagyott Perrie, de az én csajomra mégsem kellene rámásznod! - dühöngött Harry. Nagyon mérges volt. ilyennek még sosem láttam. Persze nem bántotta Zayn-t, de az este folyamán ne nagyon beszéltek. Na ne már.... ne miattam vesszenek össze..Elhatároztam tehát, hogy meg kell beszélnem ezt a dolgot Zayn-el. Mikor már úgy éreztem elég , kicsit kimentem a teraszra friss levegőt szívni. Ott volt kint Eleanor is. 
-Hát te? - kérdezte tőlem mosolyogva ,kedvesen,-
-Csak kijöttem kicsit a friss levegőre. Nem láttad mi történt az előbb ? 
-De ,pont akkor jöttem ki amikor Harry "dührohamot" kapott. -itt mindketten elnevettük magunkat. - mióta vagytok együtt? -kérdezte- Harry állandóan csak fütyörészik meg mosolyog. Nagyon boldog. - Elmosolyodtam és sóhajtottam egyet. 
-2 hónapja azt hiszem...Nem igazán számolom..Minden olyan gyorsan történt. -Ezután elmeséltem neki ,hogyan jöttünk össze, vagyis a Mexicói koncerttől egészen idáig. 
-Hát.. ez a 2 hónap akkor elég kalandos volt számodra - mosolygott.- Szerintem menjünk vissza, már biztos keresnek- Bementünk és mintha mi sem történt volna tovább táncoltunk és az alkohol pedig már csak úgy áramlott mindenkiből. Csak néhány fotó az estéről :

Liamről és Daniellről csak annyit,  nagyon jól érezték magukat az este. Daniellel is tök jól elbeszélgettem, bár vele nem lett olyan nagyon baráti a kapcsolatom.

                                 Niall-el is sokat táncoltam és egész jól elbeszélgettünk. 

  
És persze itt van Harry. Vele voltam az este folyamán a legtöbbet.Ő is eléggé be volt állva így nem csodálkoztam, hogy párszor a szobájában kötöttünk ki. De nem történ semmi ide nem illő dolog.

Reggel Harry ágyában ébredtem. A ruhák a földön. Ez után nem mertem magam mellé nézni, hogy vajon ott van-e. Bár az időt látva , biztos, hogy nem ébredt még föl. Megkönnyebbültem ,hiszen még ott szuszogott mellettem és z igazak álmát aludta.Megpróbáltam egész halkan kikászálódni az ágyból ,de nem sikerült hiszen lábunk össze volt fonódva. óvatosan kibújtam lábaiból és a fürdőszoba felé vettem az irányt. Letusoltam és megmostam a fogamat. Mivel nem volt ruhám ,csak a tegnapi ,ezért kimentem és kerestem valami pólót Harry szekrényében. Találtam egy fekete Ramones pólót, és visszamenve a fürdőbe fölvettem azt. Mire kijöttem Harry már az ágyon ült, fejét kezébe temetve. 
-Jó reggelt!- mondtam, majd tekintetét rám szegezte-
-jó reggelt. Te emlékszel valamire a tegnap estéből ? - kérdezte eléggé álomittasan és lehetett rajta látni, hogy még nem józan. 
-Nem igazán, csak arra, hogy éjfélkor felköszöntöttük Eleanort és , hogy volt valami zűr Zayn és közted.  - ásítottam, majd odamentem mellé az ágyba és megcsókoltam. Visszacsókolt, majd egyre gyorsabban és szenvedélyesebben. Szépen lassan hátradöntött az ágyon, majd éreztem ,hogy testével kissé rám nehezkedik. Persze pont ekkor nyitott be Lou :
-Jó reggelt tubicáim ! Harry! Megcsalsz ?? Vele ? - majd úgy csinált mintha duzzogna-
-Jó reggelt Lou. Igen megzavartál valamit- majd kelletlenül lemászott rólam.- 
Lementünk reggelizni, ahol a többiek már rég elkezdték. Csak mi aludtunk ilyen sokáig? Köszöntünk, majd mi is csatlakoztunk hozzájuk. Daniellenek el kellett mennie egy fel lépésre , Eleanornak pedig egy fotózásra kellett készülődnie. 
-mikor kezdődik a próba ? -kérdeztem tőlük, de mintha fogalmuk se lenne miről beszélek csak értetlenül néztek.
-Azt hiszem 10 -re kell odaérni. -mondta Liam, és ahogy ránéztem az órára : El fogok késni !
-Ha nem haragszol én ma nem mennék el. Nagyon kivagyok ütve..- mondta Zayn.
-Nekem sincs olyan nagy kedvem - mondta Louis miközben épp egy répát rágcsált és a kanapén feküdt. Közben nézte a Hannah Montanát. - meg épp ez az évad záró rész ! 
-Szívesen elmennék ,de....- oké ne is folytassátok ! Elmegyek gyedül ! - megértem, hogy nincs kedvük hiszen a tegnap este után nekem sincs nagy kedvem menni. 
-Én elmegyek veled!- mondta Harry- ha vársz fél órát...mellesleg jól áll a pólóm. - mosolygott.
-Ki van zárva Styles! - Adtam neki egy szájra puszit, majd elindultam. 

Egész jól haladtunk, és már csak 3 nap és vége. A hét további részében Harryvel elmentünk egy vidámparkba, Eleanorral elmentünk vásárolgatni. Mondhatni egész jó barát nők lettünk. Lillyvel nem beszéltem azóta, nem veszi föl a  telefont és nem válaszol az üzenetekre sem. Ann-el még néha camozunk de semmi több. Daniellel is voltunk vásárolgatni, Lou-nak vettem répa tortát aminek nagyon örült. A dallal is egész jól haladtunk. Ami nem volt más, mint az egyik saját számuk, a Stole My Heart. Szerintem egész könnyű szám. Gyorsan megtanultam és igazából kicsit izgultam, hogy vasárnap kell elénekelnem a fiúk, Paul előtt. A táncot említve, azt is vasárnap kell előadnom előttük. Zayn-t illetően még mindig nem tisztáztam vele a dolgokat. Nem tudom miért akart megcsókolni azon az éjszakán, és még mindig zavar, hogy nem tudom mit akart mondani a kávézóban. 

Már szombat van. Az utolsó nap. Végeztünk a tánccal és a dallal is. Ma átmegyek a srácokhoz. Nézünk valami filmet, aztán majd alakul. mikor odaértem a házukhoz, Niall nyitott ajtót.:
-Szia! jöttél mozizni? - mosolygott
-Heló aha, de remélem nem valami horror filmet nézünk - kacsintott egyet, majd ebben a pillanatban dörgött egyet az ég és elkezdett szakadni az eső. A többiek már a kanapén ültek és várták a filmet. Eleanor és Danille is itt volt. Üdvözöltem mindenkit, majd  Harry mellett foglaltam helyet. Ezután Niall is bejött ,majd megállt a Tv előtt. :
- Szóval, a film amit nézünk....- itt olyan feszült volt a hangulat, hogy már majdnem el nevettem magamat, látva ahogy Nial próbálja beadni a komolyságot. - a Amusement (Gyilkos Tréfa) ! Vicces volt hallani az ír akcentusával a film címét, de a film korántsem volt olyan nevetséges. Már ahogy elindult a film, rémisztő hangok és képek voltak benne.. Néha még Harry is megijedt. Bár én végig a szememet takargatva néztem.  Hirtelen jött egy durva jelent és egy sikítás, amikor hozzá bújtam Harryhez. Végre vége lett a filmnek. Harry felajánlotta, hogy menjünk föl a szobájába, mert adni akar valamit ,de ekkor észrevettem, hogy Zayn engem néz.

6 megjegyzés: