2012. július 7., szombat

Who, is this girl?


Sziasztok újra! 
És itt is a meglepetés rész! Kérlek titeket, ezt is mint a többit kommenteljétek és szavazzatok alul! Mivel csak nektek írom, ezért nyugodtan mondjátok el ötleteiteket,kérdéseiteket.Az előző résznek a végére beillesztettem egy képet. Azt nézzétek meg, mert nagy jelentősége lesz a továbbiakban.. A következő részt 2 nap múlva hozom! És itt a másik 'meglepetésem' számotokra : Ha összegyűlik a 25 rendszeres olvasó , +2 részt hozok még az alaphoz. Nem is húzom tovább, itt a jól kiérdemelt részetek :)) Jó olvasást! xxx

Cher Brooks
Nagy keresgélés közepette, nehezen, de meg találtam a ruhát amit fölveszek majd estére . A ruhával együtt a kezem közé akadt egy nagy piros boríték. Csak annyi volt ráírva, hogy : Ann. A ruhát le tettem az ágyamra, leültem, majd jobban szem-ügyre vettem a kis levelet. Közben kérdések foglalkoztattak ; Vajon mikor tette ezt ide? És ki? Talán Ann? Azt nem hiszem.. esetleg akkor tehette ide mikor Mexicóban voltunk Lilyvel. Na de mégis mi lehet benne? Majd mikor fölbontottam, hirtelen köpni-nyelni nem tudtam.

Mikor kibontottam a levelet, egyből össze-állt a kép, hogy a telefonban miért sírt Lily. Miután elolvastam a levelet, majdnem elájultam. Most már mindent értek. Értem, hogy miért ment el Ann, és, hogy miért kellett ilyen sürgősen távozniuk. De arra azért soha nem gondoltam volna, hogy az egyik legjobb barát nőm ilyet tesz. Vagy legalábbis miért nem mondta el? A srácok miért nem mondták el ? Most így, hogy nézzek a szemükbe? Harry még hagyján, mert őt szeretem. Szeretem bármi másnál is jobban, és soha nem fogom elengedni, és ezt ő is tudja. Vagy talán a fiúk sem tudtak róla? Kétlem..... -*  
 De most mégis mit csináljak ezzel a levéllel? Égessem el?  Nem ! Majd jó lesz bizonyítéknak! Egy 'Ennek még később hasznát veszem'- et mondva, tettem el a papírt ugyan oda ahol volt. Sikeresen el időztem ezzel a vacak levéllel egy órát. Vagyis te jó ég! 7 óra! Harry mindjárt itt lesz! levetkőztem, majd átvettem a ruhát, ami már kikészítve hevert az ágyon. Megigazgattam magamon, majd feltettem egy alap sminket, és kicsit kihúztam feketeszemceruzával a szemem.  Épp, hogy kész lettem 8-ra Harry már csöngetett is. Gyorsan fölkaptam a fehér Táskámat, beletettem a fehér Iphone-t meg még egy pár dolgot, és már futottam is kinyitni az ajtót. :
-Szia..khm.. de csinos vagy ! -bókolt Harry-
-köszönöm, de te sem panaszkodhatsz! majd rámosolyogtam és egy gyors csókkal üdvözöltem.Ő egy Fehér rövid ujjú pólót viselt, és egy világos barna nadrágot. Majd mikor már akartam lépni ki az ajtón, gyengéden megfogta a karom, és fülembe súgta, alig hallhatóan:
-Várj, még ne! -S arcát olyan közel húzta az enyémhez, hogy már ajkunk majdnem összeért, de ekkor elhúztam magamat.:
-ráérünk még romantikázni Styles! - mondtam neki 'komolyan' de nem sikerült és elnevettük magunkat minda ketten. 
-Egyébként, hová megyünk ? -kérdeztem még mindig mosolyogva- 
-Majd meglátod! meglepetés ! Különlegessé akarom tenni ezt az estét! - majd úgy tartotta karját, hogy belekaroljak, meg is tettem. Bezártuk magunk mögött az ajtót, majd beszálltunk a kocsijába. Egy egészen messzi helyre mentünk. Valahol kint volt a külvárosban . Egy nagyon szépen feldíszített étteremnél álltunk meg.
-ohh, Harry, ez gyönyörű! -mondtam neki, mire csak ennyit felelt.-
-de meg sem közelít téged!-Ahogy ezt kimondta , felém fordult és megcsókolt.

 Harry Styles
 Mikor csöngettem a házánál, egyből ajtót nyitott, és ahogy megláttam őt vágyaim fokozódtak iránta. Olyan szép volt ebben a ruhában, és ott csókoltam volna ahol tudtam , de el kellett indulnunk. Út közben a kezem a combján időzött, és mikor megérkeztünk újból megcsókoltam. Csak Ő és Én létezünk. Nem érdekelt volna, ha bárki meglát. Egyszerűen imádom ezt a lányt. Majd kiszálltunk a kocsiból és mondtam neki, hogy várjon egy percet, mindjárt jövök. Be siettem, mert a meglepetést akkora vitték ki.*

 Cher Brooks
 Majd mikor be mentünk,  el állt a lélegzetem ,annyira gyönyörű volt. A Temze partján volt egy asztal kikészítve, rajta fehér terítővel. Gyönyörű volt. El foglaltuk helyünket, majd megkaptuk az étlapot. Úgy döntöttünk, hogy rendelünk egy nagy tálat, és abból eszünk. Addig rendeltünk egy finom pezsgőt, majd koccintottunk.:
-Ránk! -mondta kedvesem, miközben megvillantotta azt a jól ismert mosolyát.-
-Szeretlek Harry Styles!- mondtam mire már ki is hozták rendelésünket. Nevetgéltünk és nagyon sokat beszélgettünk, egymást etettük, majd  felálltunk és táncoltunk. Táncoltunk a Temze partján.Este. Vele.Azzal akit lejobban szeretek. Mikor végeztünk, kértük a számlát, mikor kifizettük ezt mondta:
-van még egy meglepetésem!  nézz az égre! - mindketten felnéztünk ,majd egy tűzijáték táncolt szemünk előtt, ami annyiból állt, hogy piros színben pompázott a nevem az égen : Cher♥ .
-Köszönöm Harry! Szeretlek!-súgtam fülébe-
-Én is szeretlek Cher Brooks ! - majd közelebb hajolt, és mikor már majdnem megcsókoltuk egymást, berontott egy magas, szőkésbarna hajú lány. Közelített felénk ,elég dühösen, majd engem ellökött szó szerint arrébb lökött és elestem a földre, Harryt pedig vadul megcsókolta, és a fülébe súgta : -Szeretlek Harry ! Ugye te is? -úgy tűnt mintha ismernék egymást.majd Harry arrébb lökte magától , és ekkor a lány kiviharzott. Fölsegített a földről, És én a könnyeimmel küszködve kinyögtem azt a kérdést, ami legjobban foglakoztatott:
-Harry, ki ez a lány?

1 megjegyzés:

  1. bocsi ide kell irjam hogy alig vrom a kovetkezo reszeket:)nagyon de nagyon tettszik,csak igy tovabb:)

    VálaszTörlés