2012. július 28., szombat

I'll Kiss You

Sziasztok! :)
Wáááoo. Az oldalnak meglett a 4000 látogatója. Ez mellett 27 rendszeres olvasóm van. Eltudjátok képzelni mennyire boldoggá tesztek pár kommentel és néhány szavazással ? Mivel meglett tegnap a 26-27 r.olvasó ezért jön egy Zayn és egy Cher szemszöges rész. Először jön a történet és utána jön külön a szemszög. :)  Nem is tudom mit mondhatnék..Nagyon boldog vagyok, nektek köszönhetően. :) A rész végén szavazzatok és kommenteljetek. ! Jó olvasást, xoxo 


Cher Brooks
 ..Amikor megláttam mögötte az ágyát.  Pontosabban nem is az ágyán akadt meg a szemem, hanem ami az ágyán volt. Több, mint 2 üveg alkoholos, vagyis hogy mondjam.. Szeszes ital üvege. Teljesen üresen. Meglátva ezeket, egyből meghátráltam, és hátrébb álltam egy lépést. :
-Harry.. Te részeg vagy !- mondtam. Mos már értem, hogy miért nem ellenkezett..
-Valami legalább boldoggá tesz.- válaszolta, majd megindult felém . Nem tudom miért, de éreztem, hogy valami itt fog történni, ezért az ajtó irányába indultam, mikor megfogott és visszarántott magához. Nyakamat kezdte el csókolgatni, s közben a pólómat letépte rólam. Ige. Letépte rólam. Részeg volt..Nem is csodálkoztam ezen a 2 piás üveg után... A pólóm letépésekor felsikítottam :
-Harry ! Engedj el ! - mondtam, egyre hangosabban neki. 

*Eközben odalent a nappaliban*
-Ejha , biztos jól el lehetnek! -mondta pimaszul Lou.
-Hát a hangokból ítélve - mondta még pimaszabbul és szemöldökét húzogatva Niall 
*2percel később* 
-Srácok! szerintem meg kellene nézni mit művelnek..Nagyon nem tetszenek nekem ezek a hangok -tért a lényegre Liam . Mindannyian elindultak föl a lépcsőn, ahol összetalálkoztak harry ajtaja előtt Zaynel. 

-Harry, kérlek..részeg vagy.! -próbáltam kiszabadulni 'öleléséből' ,de minden hiába. Már vonszolt az ágy felé, mikor Zayn berontott. Elrántott Harrytől és oda lökött óvatosan az ajtónak. Nem zavart, hogy felül csak egy melltartó van rajtam. 
-Te mit művelsz, haver ? - vonta kérdőre Zayn Harryt.
-Ezt én is kérdezhetném , ja és engem te ne haverozz. - mondta Harry ingerülten. - Nem én vettem el tőled a nem létező barát nődet. Nem én ölelgettem a barátja előtt. És nem én vallottam neki szerelmet a barátja előtt. -fakadt ki Harry. 
-Ájj le Harry, te teljesen részeg vagy. -mit sem reagálva az előző szavaira .
-Attól még, hogy ittam, teljesen emlékszem mindenre. Ja! És kössz, hogy elvetted tőlem a barátnőmet. -mondta a "szerelmem",miközben indult a keze, hogy behúzzon egyet Zaynnek. A srácok kintről az egész eseményt látták, és időben reagáltak. Lou és Liam Harryt fogták le Liam pedig Zaynel "bánt el". Mikor már lecsillapodtak a kedélyek, Harry elaludt. Gondolom a sok piától. Zaynt is átvitték a saját szobájába. Mind a kettejükre kulcsra zárták az ajtót. Mi négyen pedig lementünk a nappaliba. 
-Nem is tudom mi üthetett Harrybe.. De komolyan.. mit mondtál neki Cher ? -kérdezte Liam , majd Lou-ra néztem. Ebből ő egyből értette a kis célzásomat .
-Hát igazából én mondtam neki, hogy.. - kezdte Lou 
-Hogy ? Ebből már nem jössz ki jól ! -mondta Liam 
-Na szóval én ajánlottam Chernek, hogy ha nem hatna a beszélgetés, akkor vesse be a...-mondta el Lou végre az igazságot. Erre mind a két srác ránézett. De azt látnotok kellett volna, hogy hogyan.
 -Te teljesen hülye vagy Louis. - szólalt meg végre Liam 
-Jól van na, nem gondoltam, hogy Harry piás állapotában van - mentegetőzött Louis, kezét maga elé tartva. 
-Most mi lesz ? - kérdeztem végül én. De ahogy kimondtam, megcsörrent Liam mobilja.
-Paul hív. -mondta majd fölvette. Mi csak annyit hallottunk a beszélgetésből, hogy : Igen, persze, Oké, Ott leszünk. 
-Válaszolok a kérdésedre . -kezdte Liam-  Azt mondta Paul, hogy holnap délben kezdjük a stúdiózást. -  az elején csak néztem értetlenül, majd leesett végre. 
-Na neee - húztam az 'e' betűt. - Szerintem nekik - itt mutattam az ujjammal az emeletre - egyáltalán nem lenne kedvük ahhoz, hogy ezek után velem énekeljetek. 
-Nyugi, holnapra józan lesz Harry és kibékültök aztán összeházasodtok, csináltok kis Styles-okat és boldogan éltek míg meg nem haltok. - mondta el, egy huzamra Louis. Elnevettem magamat. Talán 2 percig röhögtünk még ezen a kijelentésen, aztán reagáltam : 
-Hát nem is tudom srácok..Szerintem Harry nagyon haragszik rám..vagyis rám meg Zaynre. - mondtam ,és elnyújtóztam a kanapén. 

Reggel kivételesen nem ébredtem föl semmilyen zajra. Egyszerűen csak fölébredtem. Ott aludtam lent a nappaliban a kanapén. Nagyon hiányzott Harry közelsége. Rettenően. Ha már most ennyire fáj, rossz, hogy nincs itt velem, mi lesz akkor ha végleg szakítunk egyszer...
A srácok még biztos alszanak. Hiszen még csak 8 óra. Hirtelen eszembe jutottak Liam szavai. 'Holnap délben kezdjük a stúdiózást' Na ez volt az, amihez egyáltalán nem lett volna kedvem.. Ebből a gondolatból kiesve eszméltem föl, hogy még mindig a tegnapi ruhámban vagyok. A táskám pedig Harry szobájában van, amiben a ruháim. Te jó ég..hogy fogok hangtalanul belopózni oda ? Tettem föl magamnak a kérdést. Kikászálódtam az "ágyamból" és elindultam fölfelé a lépcsőn. Persze már most rosszul sült el a dolog, hiszen majdnem  elestem. Tovább... Végre feljutottam az emeletre. A folyosóra fodulva hangos horkolást hallottam. Elindultam Harry szobája felé. 'Ez az Cher, eddig király vagy ' -gondoltam magamban. Beérve,  megláttam Harryt félmeztelenül. Az oldalán feküdt, kitakaróva. A táskám pont ott van az ágy mellett, ráadásul azon az oldalon ahol Harry alszik. Remek..Lábujjhegyen odalépkedtem, és kikaptam a Táskámból a ruhákat. Nem volt mit tennem  ezért ott öltöztem át. Egy világos barna csőnadrág és egy türkiz kék színű felsőből állt öltözékem .
Mihelyst kész lettem, vissza lopakodtam a táskámhoz, de éreztem, hogy valami megfog és esem. Ráadásul nem is akárhova. Harry fogott meg és húzott oda magához. 
-Szeretlek Cher! -Súgta a fülembe, ami hatására kirázott a hideg.
-Emlékszel a tegnap estére ? -kérdeztem tőle, már kissé távolabb húzódva .
-Igen, és sajnálom. De abba biztos vagyok, hogy szeretlek és nem akarlak elveszíteni ! -majd odahúzott magához és megcsókolt. Nagyon hiányzott már ez. Hiányoztak érintései, csókjai, és leginkább Ő. Nem csókoltam vissza. Visszahúzódtam  :
-Harry..Nem szeretnék több ilyet...-kezdtem bele 
-Megértem ha most el akarsz hagyni..-szomorodott el és lazított a fogásán
-Nem a csókra gondoltam. Hanem a tegnap estére. - fejeztem e mondatomat, minek hallatán elmosolyodott és újra megakart csókolni. Nem sikerült neki, mert még időben elfordítottam a fejem és csók helyett csak egy arcra puszit sikerült kapnom. 
-Előbb ígérj meg valamit. - kérleltem. 
-Neked bármit. - mondta egy kaján vigyor kíséretében 
-Ígérd meg, hogy nem fog féltékenykedni és bízol bennem. -tértem egyből a lényegre
-Az utolsó rendben ,bár az elsővel lesznek gondjaim.. - mondta- de most már megcsókolhatlak ? -nem is válaszoltam, csak cselekedtem. Megcsókoltam.  Lassan, viszont lehetett érezni benne a szerelmet. Ő ugyan így tett, csak többször viszonozta. 
-Akkor kibékültünk ? -kérdeztem egy mosoly kíséretében 
- Kipipálva - mondta, és újra megcsókolt. De most már hevesebben és szenvedélyesebben . 
-Egyébként nem akarsz felöltözni? - kérdeztem - Lassan indulunk 
-Nem ! - felelt a kérdésemre - Sőt, ha szeretnéd, le is veszem. -Azzal megindult keze a boxere felé. 
-Állj le Harold ! - szóltam rá ,majd fölkeltem az ágyból .Nagy meglepettségemre, már ott állt az ajtóban Niall, Lou és Liam is. Zayn nem volt ott, bár nem is akartam ,hogy már reggel elrontsa a kedvem. Később vettem észre , hogy Niallnek ott van a kezébe a telefonja és videóz. 
-Niall..csak annyit kérdezek.. -itt sóhajtottam egyet - Mióta ? - majd elnevettem magamat. 
-Muszáj volt fölvennünk  a "Nagy békülést" ! - mondták egyszerre 
-Harry, szerelmem - sétált beljebb Lou - Most azonnal öltözz fel és induljunk ! - folytatta, de már ordítva . Harrynek több sem kellett, elkapta "szerelmét" és beborította magához az ágyba, majd úgy csináltak mintha csókolóznának. 

Amíg Harry készülődött,mi a srácokkal szépen megreggeliztünk így dél körül.
Már türelmetlenül álltunk az ajtóban egy óra várakozás után. Zayn is lejött a lépcsőn, de ő már készen. Liam elmondta neki hová megyünk, ő is megreggelizett és vártuk Harryt.Végre Ő is lejött ,majd elindultunk. Persze közben meg kellet állnunk, mert éhes. Az út, negyed órás volt. Még késtünk is kerek 5 percet. Ezt persze Paul is megemlítette. Harryvel kézen fogva mentünk be a hatalmas épületbe - megjegyzem, Zayn ezt nem értette a tegnapiak után, mert elég furán nézett rám- Az épület előterében hatalmas virágok voltak és egy hosszú folyosó balra. A folyosó egyenesen egy hatalmas szobába vezetett. Az egyik részében volt a hang mérnökség. Vagyis hang technikusok meg miegymás. Vele szemben egy üvegfallal elválasztva ott díszelgett 6 mikrofon. Közölték velünk, hogy még van 10 perc kezdésig, majd odaadtak nekünk egy papírt. Harry ki hívott erre a tíz percre vissza az előtérbe :
-Szeretnék kérdezni valamit..-kezdett bele - Arra gondoltam..tunk a srácokkal..de persze az én ötletem volt..hogy mivel úgy is olyan sok időt töltesz velem..velünk..szóval..Oda költöznél hozzánk? 

1 megjegyzés: