2012. június 6., szerda

Koncert

Már félálomban voltam a laptop előtt és még mindig a "1D bekövetett" hatása alatt voltam , így nagyon megijedtem a hangos telefoncsörgésre. Rejtett számú volt , úgyhogy nem nagyon foglalkoztam vele, mert általában nem veszem fel az ilyeneket. Így hát kinyomtam és lefeküdtem aludni. Reggel kilenc órakor ébredtem föl. Eléggé meleg lehetett odakint, mert az erős, meleg napsugarakra ébredtem. Gyorsan elvégeztem a reggeli rutinom, átöltöztem majd lementem megreggelizni. Nem volt itthon senki . Anyu hagyott egy cetlit, hogy elutazott munka ügy miatt, apa pedig dolgozik és csak este ér haza. „Remek” gondoltam magamban majd a telefonom csörgésére lettem figyelmes. Megint az a "rejtett számú" . Nem tudom mi lehet olyan fontos annak a személynek, ezért felvettem. 
-Igen, tessék ? 
- Halo? Cher Brooks -el beszélek? Én Ben Starry vagyok az X-Factorból egy stylist.
-Igen, én vagyok.
-Lehet, hogy számodra érdekes lesz, de tegnap indultál az X-Factorban és mondták a többiek, hogy szereted a 1D-t. 
-Igen..
-És..arra gondoltunk, hogy kapsz tőlünk egy 1D koncertjegyet ami ma estére szólna. 
-Ez...ez.. köszönöm, de nem hiszem, hogy egyedül lenne kedvem..
-Még 1 embert vihetsz magaddal. A jegyeket már elküldtük postán, szerintem már ott van.
-óó! köszönöm , de...
de a "DE" -t mire kimondhattam volna, letette a telefont. Annyira izgatott lettem, hogy nem is tudtam mit csináljak. Azért kicsit érdekes, hogy csak így odaadnak egy vagyont érő jegyet nekem. Nekem! Hihetetlen. Túl furcsa ez az egész. Először is  a telefonomat ledobtam a kanapéra, és kirohantam megnézni a postaládát. Benne is volt a 2 koncertjegy. Hirtelen elkezdett szakadni az eső, ezért a jegyeket kivettem a ládából és befutottam a házba. Gondolkoznom kellett, hogy Lily-t vagy Ann-t hívjam el magammal. Úgy döntöttem, hogy Lily jöjjön velem, mert ő is nagyon szereti az 1D-t. Fel is hívtam telefonon, és öt perc múlva már kopogott is az ajtón. Sikítozva lépett be , de látszott rajta, hogy kirobban a boldogságtól. Átbeszéltük a dolgokat, és egyszercsak előtör bennem a kérdés : Hogy fogjuk ezt megoldani? 
A koncert ma este lesz Mexikoban. Persze, nem azzal van a gond, hogy hogyan engednek el minket. Mert azzal semmi gond. De hát Londonban élünk..és Amerika elég messze van.. 
-Mégis mikor indulunk ? -kérdezte Lily.
-Várj,mindjárt megnézem.! uramisten! Lily!! ez..ez!! ez egy VIP. jegy!! és a koncert ma este 8-kor kezdődik. 
-Ez komoly? Had nézzem! -Mivel ár 1 óra volt, elkezdtünk pakolni. Én felvettem egy piros pulcsit és egy sötétkék rövidnadrágot. Lily is hasonlóan volt felöltözve.

A Reptéren anyuékat felhívtuk és elköszöntünk tőlük. A telefonunkat kikapcsoltuk és már szálltunk is fel a gépre. A gépen beszélgettünk még Lilyvel, hogy neki Zayn jön be leginkáb és megbeszéltük, hogy csinálunk egy közös képet a fiúkkal. Nem figyeltük az időt, de kb. 2 óra alatt odaértünk. Ahogy leszálltunk ránéztünk az időre, 3 óra volt. 
-oké, a koncert 5 óra múlva lesz . addig mit csináljunk ?
-Hangolódjunk az estére.! - válaszolta lily- mire én csak bólintottam és elindltunk valamerre. 
A Starbooksban telepedtünk meg, és ott elidőztünk egy jó darabig, majd a koncert helyére mentünk. Gyorsan elindultunk, hogy alehető leghamarabb odaérjünk, hogy ne legyen tolongás.. de már az volt. Beváltottuk a jegyet, és elindultunk befelé. A Színpad közelébe próbáltunk férkőzni és egyzsercsak elsétált  színpadon Louis. A hatalmas tömeg hatalmas sikoltozásban tört ki. Közeledett a 8 óra. A színpad nagy volt és volt egy nagy kivetítő is rajta. A tömeg egyre nagyobb zajjal lett, és mire odanéztünk... Megpillantottuk a színpadon az 5 srácot. Iszonyú jól néztek ki, lazán voltak felöltözve. Elénekelték a What Makes You Beautifult, meg még egy pár számot. Majd vége lett a koncertnek. Később, mikor a nagy tömeg már elment, mi  hátramentünk a színpad mögé és kerestük a fiúkat. Egyszercsak megpillantottam Harryt. Szólt a fiúknak és közeledtek felénk. Harry köszönt.
- Sziasztok lányok ! tetszett a koncert ? 
Én még mindig csak a szemeit bámultam és fel sem tűnt, hogy hozzánk beszél. Tényleg olyanok, mint amilyennek mondják őket… csodás szemei vannak. Majd ki zökkentem és válaszoltam 
-Fantasztikus volt! - és mindent annyira mosolyogva mondtam, hogy totál hülyének nézhettek.  Sokat dumáltunk még a srácokkal, és mivel már csak mi 7-en maradtunk , Louis feltett egy kérdést. 
-Csajok nem akartok elmenni valahová? mondjuk a turnébuszunk ? –kérdezte. Ezt is furcsának tartottam, hogy szimplán két vadidegen lányak, csak így mond egy meghvást.
- Nemis tudom.. nem akarunk zavarni
-Jaj, miért is zavarnátok? Kedveljük a csinos lányok társaságát. Gyertek, menjünk! – mosolygott perverzen a göndör srác, majd intett.
Gyorsan elindultunk a nagy fekete busz felé. Beértünk és leültünk az ágyakra. 
-még be sem mutatkoztunk. -mondtam- Cher vagyok.- ő itt pedig..
-Lily vagyok-! - Később Zayn kitalálta, hogy felelsz-vagy merszezünk. 
-szóval..Cher! Felelsz vagy mersz?- kérdezte tőlem Zayn. 
-Felelek. - Rendben, akkor...Ki jön be neked 5-ünk közül ? 
Gondolkoztam kcisit,hogy elmondjam-e.. -Harry. -böktem ki. 
Majd Harry rámnézett és elmosolyodott. Nagyon tetszett ez a mosolya, valami volt benne, amitöl "elolvadtam ". -okés- mondta zayn. Louis következett. 
-Harry.! felelsz vagy mersz ? 
-Felelek. -Mit gondolsz Cherröl ? 
-Mégg nemnagyon ismerem, de szimpatikus és...-és? na Harrry Bökd csak ki.. szurkálta ujjával Louis. -hát jó.. és az előbb elgondolkoztam és végig néztem..és nagyon bejön.. 
mindenki hangos. "-ú"-t mondott és elröhögtük magunkat. 
Játszottunk még , és kiderült, hogy Zaynnek is bejön Lilly illetve Niall -nak is. Majd Louis kivett a hűtőböl egy üveget. "Jim Beam" Mindneki ivott majd Készülődtünk  Hazamenni.. vagyis a szállodánkba. Számot cseréltünk, majd Mikor kijöttünk a buszból Lily előrement, és nem tudtam hol van..erre egy kéz be rántott a busz mögé. Harry volt az.

5 megjegyzés:

  1. waaa nagyon jó és kíváncsi vagyok, hogy mit fog Harry és Cher csinálni!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia. Nekem nagyon tetszik! Csak így tovább!!:) Nekemis van egy 1D-s blogom, ha gondolod nézz be! Foreverbroken.blogzona.hu

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon jóó! :D Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi fog történni :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon király, várom a következőt :))

    VálaszTörlés
  5. NEKEM NAGYON TETSZETT, bár bevallom kicsit gyorsan történnek a dolgok,, de nagyon várom a folytatást :))

    VálaszTörlés